6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 38005
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1627

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مهندسي نساجي

دانلود تحقیق درمورد مهندسي نساجي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مهندسي نساجي

با دانلود تحقیق در مورد مهندسي نساجي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مهندسي نساجي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مهندسي نساجي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مهندسي نساجي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

هدف :

صنعت نساجي مسووليت توليد انواع منسوجات اعم از انواع پوشاك، كف‌پوشها مثل فرش و موكت و منسوجات مورد استفاده در صنايع ديگر را بر عهده دارد. اين صنعت شامل بخشهاي مختلفي مي‌شود كه از آن جمله مي‌توان به كارخانه‌هاي ريسندگي (توليد نخهاي مختلف)، بافندگي (توليد انواع پارچه) ، توليد فرش ماشيني و موكت و همچنين كارخانه‌هاي تكميل كننده اين كالاها مثل رنگرزي و چاپ و كارخانه‌هاي توليد الياف مصنوعي مثل نايلون و پلي‌پروپيلن اشاره كرد.

در نتيجه مهندسي نساجي رشته‌اي است كه دانش و توانايي لازم را براي اداره بخشهاي مختلف اين صنعت به دانشجويان مي‌دهد. اين رشته داراي دو گرايش «تكنولوژي نساجي» و «شيمي نساجي و علوم الياف» است كه ما در اينجا به معرفي اجمالي هر يك از اين گرايشها مي‌پردازيم.

مهندسي نساجي- تكنولوژي نساجي

هدف تربيت افرادي متخصص به منظور بهره‌برداري از صنايع نساجي در تبديل الياف به نخ ، نخ به منسوجات و روشهاي تهيه ساير منسوجات نساجي است كه مصارف فني، صنعتي ، مخابراتي و غيره دارند.

فارغ‌التحصيلان اين رشته مي‌توانند در صنايع نساجي در سرپرستي خط توليد، مديريت و نظارت در توليد و اداره كارخانه نقش حساسي ايفا كنند. بعضي تواناييهاي فارغ‌التحصيلان اين رشته به شرح زير است:

1)  بهره‌برداري از واحدهاي توليدي صنايع ريسندگي ، بافندگي ، تريكو بافي، موكت ، قالي‌بافي و كارخانجات تبديل الياف و سنتيك.

2)  حفاظت از امكانات موجود و بهره‌برداري در شرايط مطلوب فني و اقتصادي و رفع اشكالات و معايب.

3)  تطبيق شرايط كيفي و كمي مواد اوليه با محصولات مورد تقاضا و برنامه‌ريزي توليد در صنايع مربوط از نظر كيفي و كمي.

4)  برنامه‌ريزي در ايجاد واحدهاي توليدي در رشته‌هاي فوق‌الذكر.

توانايي ساخت قطعات و ماشين‌آلات نساجي و مدرنيزه كردن ماشينهاي قديمي نساجي.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر