1,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37773
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1744

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد خاطرات سياسى امين الدوله

دانلود تحقیق درمورد خاطرات سياسى امين الدوله

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد خاطرات سياسى امين الدوله

با دانلود تحقیق در مورد خاطرات سياسى امين الدوله در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق خاطرات سياسى امين الدوله را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق خاطرات سياسى امين الدوله ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد خاطرات سياسى امين الدوله

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:محمود فاضلى: كتاب ۲۸۸ صفحه اى «خاطرات سياسى امين الدوله» به كوشش فرمانفرمائيان و زير نظر ايرج افشار يكى از ارزشمندترين مجموعه هاى خاطرات سياسى و از اسناد مهم تاريخ قاجاريه است. حضور مستقيم نويسنده در متن بسيارى از وقايع و اشراف وى به حوادث و مسائل درون نظام حكومتى ناصرالدين شاه، مظفرالدين شاه و محمدعلى شاه به دليل تصدى مشاغل حساس و مهم در عهد دو پادشاه نخست به او امكان داده است تا بتواند به بسيارى از مسائل پشت پرده زمانه خويش وقوف يابد. در خاطرات وى گزارش هايى درباره مسائل درونى دستگاه حاكم، خلق و خوى شاه، درباريان، رقابت هاى ايشان، برخى تشكيلات دولتى و پاره اى مسائل اقتصادى، فساد اخلاقى شاه و درباريان مورد توجه قرار گرفته است. خاطرات سياسى امين الدوله به مانند آثارى از اين قبيل، طبعاً آلوده به غرض ورزى ها، بى دقتى ها گاه حاوى جعليات، ايراد تهمت و افترا به رقباى سياسى و ستايش هم مسلكان و همراهان است. اين اثر در كنار ضعف ها، حاوى گزارش ها و اطلاعات فراوان و منحصر به فردى است كه آن را در كنار منابع دست اول دوره قاجاريه قرار مى دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر