8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37630
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1645

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی

دانلود تحقیق درمورد بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی

با دانلود تحقیق در مورد بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

الف- عنوان تحقیق

1- عنوان به زبان فارسی: بررسی عناصر طبیعت در ساخت صور خیال بیدل دهلوی

2-  عنوان به زبان انگليسي/(آلماني، فرانسه، عربي):

تذكر: صرفاً دانشجويان رشته‏هاي زبان آلماني،‌فرانسه و عربي مجازند عنوان پايان‏نامه خود را به زبان مربوطه در اين بخش درج نمايند و براي بقيه دانشجويان، عنوان بايستي به زبان انگليسي ذكر شود.

Elements of nature imagery in making Biedl Dehlavi

 

 

ب تعداد واحد پايان‏نامه:

 

ج- بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :

 

طبیعت از آغاز تا امروز همواره یكی از خاستگاه ها و سرچشمه های هنر بوده است. علاقه به طبیعت به دوره ی خاصی از زندگی مربوط نمی شود، بلكه افراد در هر دوره از زندگی از طبیعت نوعی برداشت می كند. عواملی كه در برداشت از طبیعت موثر است عبارت است از طبقه، آب و هوا، وضع زندگی و جایگاه اجتماعی هر فرد و همین طور اجتماعی كه در آن زندگی می كند.

نخستین بار كه ادراك نسبی میان عنصری از طبیعت با عنصر دیگری از طبیعت یا زندگی به وجودمی‌آید، آن نخستین ادراك كننده نسبت به آن تجربه یا بیداری، شاعر است و آن كه بار دیگر از آن تجربه به همان گونه سخن بگوید، در حقیقت از آگاهی خویش نسبت به آن بیداری نخستین سخن گفته است. از آن جا كه هر كس در زندگی خاص خود تجربه هایی ویژه ی خویش دارد، طبعا صور خیال او نیز دارای مشخصاتی است و شیوه ی خاصی دارد كه ویژه خود اوست و نوع تصویرهای هر شاعر صاحب اسلوب و صاحب شخصیت، بیش و كم اختصاصی اوست و آن ها كه شخصیت مستقل شعری ندارند، اغلب از رهگذر گرفتن و دزدی خیال های شعری دیگران، آثاری به وجود می آورند. در این میان دیدگاه بیدل دهلوی نسبت به طبیعت متمایز و قابل تامل می باشد. در نزد بیدل دهلوی انديشه شوق وصال يكي از بنيادي ترين انديشه هاي وی است كه در پيوندهاي مجازي و حقيقي، بروز مي يابد. جوهر اين انديشه  بیدل در ذات و هستي آدمي نهفته است؛ منتها آنجا كه در زبان و بيان، خودش را نموده است، متناسب با سبك و سياق گوينده يا اظهاركننده، چهره ها يا شكل هاي متفاوتي به خود گرفته

8,000 تومان