9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37623
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2364

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برآورد پتانسيل‌هاي صادراتي با استفاده از تقريب مدل TradeSim

دانلود تحقیق درمورد برآورد پتانسيل‌هاي صادراتي با استفاده از تقريب مدل TradeSim

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد برآورد پتانسيل‌هاي صادراتي با استفاده از تقريب مدل TradeSim

با دانلود تحقیق در مورد برآورد پتانسيل‌هاي صادراتي با استفاده از تقريب مدل TradeSim در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برآورد پتانسيل‌هاي صادراتي با استفاده از تقريب مدل TradeSim را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برآورد پتانسيل‌هاي صادراتي با استفاده از تقريب مدل TradeSim ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برآورد پتانسيل‌هاي صادراتي با استفاده از تقريب مدل TradeSim

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

 

چكيده

يكي از روش‌هاي توسعه تجارت خارجي هر كشور شناخت دقيق پتانسيل‌هاي اقتصادي- تجاري شركاي تجاري عمده و راه‌هاي رساندن حجم و تركيب تجارت خارجي اعم از صادرات و واردات به سطح مطلوب آن است. به گونه‌اي كه حداكثر پتانسيل‌هاي تجاري دو كشور مورد شناسايي قرار گرفته و در راستاي انتفاع هر دو طرف از تجارت دو جانبه بخش‌ها و‌كالاهاي تجاري اولويت‌دار تعيين گردد.

از آنجا كه كشور كره‌جنوبي يكي از طرف‌هاي تجاري عمده ايران بوده و باتوجه به رشد صنعتي و تجاري كره‌جنوبي پتانسيل‌هاي تجاري آن در حال رشد مي‌باشد، شناخت پتانسيل‌هاي تجاري اين كشور، مانند ساير شركاي تجاري ايران حائز اهميت مي‌باشد. براين اساس در اين مقاله سعي داريم تا با استفاده از مدل ” شبيه‌سازي پتانسيل‌هاي تجاري دوجانبه[1] (TradeSim) “ به براورد پتانسيل صادراتي ايران به كشور كره‌جنوبي بپردازيم.



[1]. Simulation Model of Bilateral Trade Potentials

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر