2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37577
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1467

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چه کسانی باید عینک آفتابی بزنند؟

دانلود تحقیق درمورد چه کسانی باید عینک آفتابی بزنند؟

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد چه کسانی باید عینک آفتابی بزنند؟

با دانلود تحقیق در مورد چه کسانی باید عینک آفتابی بزنند؟ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چه کسانی باید عینک آفتابی بزنند؟ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چه کسانی باید عینک آفتابی بزنند؟ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چه کسانی باید عینک آفتابی بزنند؟

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

حتی بهترین عینک ها، قادر به حفاظت از چشم شما در مقابل منابع نوری شدید نیستند. جوشکاری، نورهای شدید برنزه کننده، زمین پُر برف و یا نگاه مستقیم به نور آفتاب (مثلا در جریان خورشید گرفتگی)، همگی می توانند به چشم شما آسیب برسانند.
سال هاست که از عینک های آفتابی چه به صورت مد و یا جهت تأمین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری برای استفاده از عینک های آفتابی وجود دارد که آن هم تأمین سلامت طولانی مدت چشم ها در موقعیت های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان می دهد که شانس بروز بیماری های چشم برای آنان که ساعت ها (بدون محافظ) در برابر نور آفتاب قرار می گیرند، بیشتر است.
در سال
۱۹۸۸، گروهی از چشم پزشکان مطالعه ای بر روی ۸۳۸ ماهی گیر خلیج Chesapeake انجام دادند که این افراد سال هایی از عمر خود را بر روی آب گذرانده بودند. این مطالعه نشان داد ماهی گیرانی که هیچ گونه حفاظ چشمی نداشتند، ۳ برابر بیشتر از کسانی که از عینک آفتابی یا کلاه لبه دار استفاده می کردند به "کاتاراکت" یا "آب مروارید" مبتلا شده بودند."کاتاراکت" در واقع کدورت عدسی چشم طبیعی است.
بر اساس این مطالعه و مطالعات دیگر، در حال حاضر چشم پزشکان توصیه می کنند که هر گاه مقداری در مقابل آفتاب قرار می گیرید که احتمال برنزه شدن پوست و یا سوختگی ناشی از آفتاب در شما بالا می رود، از عینک های آفتابی جاذب اشعه ماورای بنفش (
UV)استفاده نمایید، به ویژه اگر در ارتفاعات یا در نزدیکی استوا زندگی می کنید.
بهترین عینک های آفتابی آن هایی هستند که
۱۰۰ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب نمایند و بهترین کیفیت اپتیکی را داشته باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر