9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37556
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1868

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد پرتال در تجارت الكترونيك

دانلود مقاله درمورد پرتال در تجارت الكترونيك

0 1.9k
دانلود مقاله درمورد پرتال در تجارت الكترونيك

با دانلود مقاله در مورد پرتال در تجارت الكترونيك در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله پرتال در تجارت الكترونيك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله پرتال در تجارت الكترونيك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد پرتال در تجارت الكترونيك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

امروزه با رشد اينترنت و دسترسي ساده‌تر به آن و از طرف ديگر، فهم اينكه با استفاده از اين محيط ارتباطي، مي‌توان انجام امو را سريع‌تر كرد، بحث IT و مواردي چون تجارت الكترونيكي، دولت الكترونيكي، آموزش الكترونيكي و ده‌ها مورد ديگر داغ شد.

اين مقاله سعي دارد تا بر اساس مفاهيم مورد تاكيد بر IT، به يكي از اهداف اصلي در اين مقوله كه همانا Customer- Based بودن محصول است، برسد.

از مواردي كه باعث مي‌شود تا سازمان‌ها و ارگان‌ها با ديد بهتري در مورد تكنولوژي اطلاعات دپارتمان خود كه بعضاً بدان احساس نياز فراوان مي‌شود، بنگرند، مبحث پرتال است كه با بهره‌گيري از نكات دقيق و اساسي در سرويس‌دهي بهتر به ذينفع‌ها، امروزه توجه بسياري از توليدكنندگاني چون اوراكل، Redhat و ... را به خو جلب كرده است. در واقع پرتال، راهي است در جهت دادن اختيارات و راحتي بيشتر به كاربران.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر