2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37531
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1540

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نمك را چگونه مصرف كنيم

دانلود تحقیق درمورد نمك را چگونه مصرف كنيم

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد نمك را چگونه مصرف كنيم

با دانلود تحقیق در مورد نمك را چگونه مصرف كنيم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نمك را چگونه مصرف كنيم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نمك را چگونه مصرف كنيم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نمك را چگونه مصرف كنيم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

ناخالصيهايي كه با نمك همراه است ميتواند به بروز عوارض نامطلوب در دستگاه گوارش، كليه، كبد و ريه منجر شده و حتي در موارد حاد مانع از جذب آهن و مسموميت شود.

كارشناسان تغذيه تاكيد مي‌كنند كه حداكثر نمك مصرفي هر فرد روزانه دو تا سه گرم باشد و از پنج گرم در روز تجاوز نكند و حتما از نمك تصفيه شده يد دار استفاده شود.

نمك نام متداول كلرور سديم است و شايد بتوان گفت اين بلورهاي شورمزه يكي از نخستين مواد نگهدارندهاي است كه بشر آن را به دليل خواص ضد ميكروبي و جلوگيري از فساد و به دليل بهبود طعم از دير باز به مواد غذايي خود افزوده است.

نغمه تشكري يكي از كارشناسان تغذيه وزارت بهداشت روز يكشنبه در گفت و گويي با خبرنگار علمي ايرنا
در اين‌باره مي‌گويد : نمك در طبيعت به دو صورت محلول در آب و جامد ( معادن نمك) موجود است. هنگام استخراج نمك از آبهاي شور و معادن، ناخالصيهايي وارد آن ميشود كه براي سلامتي انسان بسيار مضر است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر