7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37300
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1772
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد از سقيفه تا قتل عثمان

دانلود تحقیق درمورد از سقيفه تا قتل عثمان

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد از سقيفه تا قتل عثمان

با دانلود تحقیق در مورد از سقيفه تا قتل عثمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق از سقيفه تا قتل عثمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق از سقيفه تا قتل عثمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد از سقيفه تا قتل عثمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

سرشت حق‌جوي انسان

حس حق‌خواهي انسان، مهمترين تضمين كننده بقاي انسانيت است. پافشاري شگفت‌انگيز گروه‌هاي انساني و بسياري از دانشمندان جهان بر مسايلي چون جانشيني پيامبر اكرم(ص) نشان دهنده آن است كه:

1.             انسان در پي اثبات و توجيه باورهاي خويش است و همه نيروهاي حياتي را بسيج مي‌كند تا گذشت قرن‌ها گرد فراموشي بر موضوع مورد اعتقادش نپاشد.

2.             حق بدان علت كه حق است، هرچند جنبه اعتقادي نيز نداشته باشد، مورد دفاع جدي  نوع انسان است، تا آنجا كه بسياري از متفكران ملل غيرمسلمان در موضوع خلافت و «بيان حق» و شخصيت مردان صحنه خلافت، با انديشه، منطق و استدلال وارد ميدان مطالعه، تحقيق و اظهارنظر شده‌اند، چنانكه همه انسان‌هاي آگاه هنوز از حكم نادرست عليه سقراط، گاليله و ... تاسف مي‌خورند.

در مسايل تاريخي،‌ آنچه از اصل پژوهش اهميت دارد، جلوگيري از حاكميت احساسات در نتيجه‌گيري از تحقيق و استفاده ناروا از پژوهش است. بي‌ترديد تكيه بر منابع اصلي و مورد قبول در مسايل اخلاقي مورد پژوهش و بهره‌گيري از روش علمي و بررسي جوانب مساله در تحليل‌ها و استنتاج‌ها، بسياري از حساسيت‌ها را كاهش مي‌دهد و راه استفاده نارواي دوستان نادان و دشمنان حيله‌گر را مسدود مي‌سازد.

در بررسي واقع‌بينانه، رخدادهاي بعد از رحلت پيامبر(ص)، به طور طبيعي بازگشت به گذشته و طرح چند پرسش مناسب است:

1.    ضرورت و انگيزه نياز به جانشين چيست؟

2.    انتظار خردپسند از پيامبر(ص) در اين زمينه چه بوده است؟

3.     معناي پيشوايي امت در جانشيني و وظايف ولي امر مسلمانان بعد از پيامبر(ص) چيست؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر