7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 37095
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1572

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كار و قوانين كار در ايران

دانلود تحقیق درمورد كار و قوانين كار در ايران

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد كار و قوانين كار در ايران

با دانلود تحقیق در مورد كار و قوانين كار در ايران در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كار و قوانين كار در ايران را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كار و قوانين كار در ايران ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كار و قوانين كار در ايران

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه É

1

 
     (( نخستين قانون كار جمهوري اسلامي ايران شامل 203 ماده و 121 تبصره در تاريخ 26/8/69 پس از طي فراز و نشيبهاي طولاني به تصويب نهايي رسيد . اگر چه به جز قوانين الهي هيچ قانوني نمي تواند بي عيب و نقص باشد امام قانون كار با احاطه بر جوانب مختلف تقريباً از جامعيت برخوردار است و تا حدودي به مسائل و معضلات محيط كار پاسخ مي دهد . حمايت از كارگران يكي از مشخصات بارز قانون كار جديد مي باشد . ))

مسائل جديدي كه به قانون كار اضافه شده عبارتند از :

 

1- دوره آزمايشي كارÉ

2

 
ماده 11 : ((طرفين مي توانند مدتي با توافق هم به نام دوره آزمايشي كار تعيين نمايند . در خلال اين دوره هر يك ازطرفين حق دارند بدون اخطار قبلي و بي آنكه الزامي به پرداخت خسارت داشته باشند رابطه كار را قطع كنند . در صورتي كه قطع رابطه از طرف كارفرما باشد وي الزام به پرداخت  حقوق تمام دوره آزمايشي خواهد بود و چنانچه كارگر رابطه كار را قطع كند فقط مستحق دريافت حقوق مدت انجام كار خواهد بود . ))

2- تعليق قرارداد كار É

ماده 14 : ((چنانچه به واسطه بروز حوادث غير قابل پيش بيني شده انجام تعهدات يكي از طرفين متوقف شود قرار داد كار به حالت تعليق در مي آيد و پس از رفع آنها قرارداد با احتساب سابقه خدمت ( از لحاظ بازنشستگي و افزايش مزد ) به حالت اول برمي گردد .

تبصره 5 : مدت خدمت نظام وظيفه با شركت داوطلبانه كارگران در جبهه جزء سوابق كار محسوب مي شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر