2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36725
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1544

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اكسيژن

دانلود تحقیق درمورد اكسيژن

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد اكسيژن

با دانلود تحقیق در مورد اكسيژن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اكسيژن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اكسيژن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اكسيژن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

 

زمين، ۱۰۰ميليون سال زودتر از آنچه تصور مي‌شد اولين "نفس" را كشيده‌است

بر اساس مطالعاتي كه به تازگي انجام شده، پيدايش اكسيژن بر روي زمين ۵۰تا۱۰۰ميليون سال زودتر از زماني بوده است كه پيش از اين تصور مي‌شد و با توجه به اين امر مي‌توان چنين برداشت كرد كه سياره ما و حيات بر روي آن تقريبا همزمان بوجود آمده‌اند.

به گزارش پايگاه اينترنتي رويترز، دانشمندان با آزمايش سنگ‌هايي كه قدمت آنها به۲/۵ميليارد سال پيش بازمي‌گردد اعلام كردند شواهدي كشف كرده‌اند كه يكي از حوادث مهم را در تاريخ طبيعت زمين يعني پيدايش اكسيژن حيات بخش به عنوان بخش مهم اتمسفر، روشن مي‌كند.

از تجزيه و تحليل شيميايي از سنگ رسوبي نخستين كه در غرب استراليا كشف شده، چنين برمي‌آيد كه احتمالا ۵۰تا ۱۰۰ميليون سال پيش از واقعه به اصطلاح "حادثه بزرگ اكسيداسيون" كه نشانگر افزايش چشمگيري در سطوح اكسيژن سراسر جهان است، يك "نسيم" اكسيژن در اتمسفر دميده شد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر