9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36633
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2556

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ارتقا کارت گرافیک

دانلود تحقیق درمورد ارتقا کارت گرافیک

0 2.6k
دانلود تحقیق درمورد ارتقا کارت گرافیک

با دانلود تحقیق در مورد ارتقا کارت گرافیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارتقا کارت گرافیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارتقا کارت گرافیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ارتقا کارت گرافیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

ارتقا کارت گرافیک (Graphic Card)

کارتهای گرافیکی در بهبود کیفیت تصاویر روی صفحه نمایش تاثیر بسزایی دارند. ارتقا کارت گرافیکی بستگی به نوع کاربر دار که چه کاربری هستید اگر از نرم افزارهای گرافیکی، هنری و یا ... استفاده می کنید بهتر است از کارتهای گرافیکی 3 بعدی (D3) استفاده کنید و در غیر این صورت می توانید از کارتهای گرافیکی 2 بعدی هم استفاده نمایید.

کارتهای گرافیکی دو گونه اند: PCI و AGP

کارتهای AGP سرعت بسیار بالاتری از کارتهای PCI دارند و این به دلیل گذرگاه سریع آنها می باشد. اگر از تخته مدار مادری استفاده می کنید که دارای شکاف AGP می باشد و قدرت خرید کارت گرافیکی از نوع AGP را ندارید نگران نباشید شما می توانید از یک کارت گرافیکی از نوع PCI استفاده کنید و آن را به شکاف PCI (سفید رنگ) روی تخته مدار مادر متصل کنید.

بعضی از کارتهای گرافیکی دارای خروجی تلویزیون هستند یعنی اینکه شما می توانید تصویر روی صفحه نمایش را دقیقا بر روی صفحه تلویزیون منتقل کنید یکی از مزایای این کار این است که شما می توانید با این روش فیلم در حال پخش روی کامپیوتر را همزمان به روی یک فیلم ویدیویی ضبط کنید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر