7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36545
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2064

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS

دانلود تحقیق درمورد نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS

با دانلود تحقیق در مورد نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

نگاهى به تفاوت سنسورهاى CCD و CMOS

همانطور كه در گذشته خوانديد، تفاوت اساسى دوربين هاى ديجيتال با دوربين هاى اپتيكال (فيلمى) در آن بود كه دوربين هاى ديجيتال فاقد فيلم بودند. اين دوربين ها حاوى يك سنسور بودند كه نور را به بارهاى الكتريكى تبديل مى كردند.



ابعاد سنسورهاى تصويرى از ابعاد فيلم كوچك تر است. براى مثال ابعاد هر فريم از يك فيلم ۱۳۵ معمولى ۲۴ ميليمتر در ۳۶ ميليمتر است. اما سنسورى كه براى ايجاد يك تصوير ۳/۱ مگاپيكسل استفاده مى شود حدوداً ۵ ميليمتر در ۷ ميليمتر است.

سنسورهاى تصويرى انواع مختلفى دارند. سنسور تصويرى كه توسط اكثر دوربين هاى ديجيتال استفاده مى شود از نوع CCD (Charge Coupled Device) است. برخى ديگر از دوربين ها از سنسور CMOS (Complementary Metal Oxide Semiconductor) استفاده مى كنند. اگرچه سنسورهاى CMOS به زودى گسترش مى يابند و استفاده از آنها در دوربين هاى ديجيتال رايج تر مى شود، اما هيچگاه نمى توانند جاى سنسورهاى CCD را بگيرند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر