6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36279
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1898

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جام حذفی آلمان

دانلود تحقیق درمورد جام حذفی آلمان

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد جام حذفی آلمان

با دانلود تحقیق در مورد جام حذفی آلمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جام حذفی آلمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جام حذفی آلمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جام حذفی آلمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قسمتی از فایل:

جام حذفی آلمان

تیم فوتبال وردربرمن آلمان در بازی پایانی جام حذفی باشگاه های این کشور در ورزشگاه المپیک شهر برلین، با یک گل در برابر بایر لورکوزن به پیروزی رسید.وردربرمن که اخیرا جام یوفا را از دست داده بود و بوندسلیگای 2008-2009 را نیز با حضوری ضعیف در میانه های جدول به پایان برده بود، شنبه شب (9 خرداد) با شکست دادن بایر لورکوزن، قهرمان جام حذفی باشگاه های آلمان شد. دیگو، ستاره برزیلی برمن، با وجود این که از فصل آینده در یوونتوس تورین بازی خواهد کرد، در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرقت و با خلق موقعیت های استثنایی برای هم بازی های خود، در نهایت پاس گل را نیز به مسوت اوزیل داد. فرانک باومان، سرگروه کهنه کار برمن نیز بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل تیمش در دقیقه پنجاه وهشتم، از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد. باومان 34 ساله، از 9 سال پیش بازوبند کاپیتانی وردربرمن را بر بازو داشت. وی در سال 2004 به همراه وردربرمن قهرمان جام حذفی آلمان و بوندسلیگا شد. در آن سال بایرن مونیخ با اختلاف 6 امتیاز مقام دوم بوندسلیگا را به دست آورد و بایر لورکوزن سوم شد. با خروج باومان، تورستن فرینگس بازوبند کاپیتانی را به دست انداخت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر