12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36244
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1516

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد عمليات حرارتي

دانلود تحقیق درمورد عمليات حرارتي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد عمليات حرارتي

با دانلود تحقیق در مورد عمليات حرارتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق عمليات حرارتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق عمليات حرارتي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد عمليات حرارتي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:65 صفحه

قسمتی از فایل:

مطالعات و بررسيهايي كه توسط يك شركت بزرگ توليد كننده فولادهاي ابزار، در رابطه با علل شكست و خرابيهاي زودرس ابزارها و قالبها انجام شده، نشان مي دهد كه در %70 موارد، انجام عمليات حرارتي نادرست باعث ايجاد عيوب بوده است. بنابراين مي توان ادعا كرد  كه عمليات حرارتي ، مهم ترين مرحله در ساخت ابزارها و قالبهاي با كيفيت مي باشد.

هر چند كه امروزه توصيه مي شود كه از تجهيزات مدرن عمليات  حراردتي،  نظير كوره هاي خلاء براي ساخت قالبها و ابزارها استفاده شود، ولي هنوز هم بسياري از استادكاران  عمليات حرارتي مي توانند با تجهيزاتي شبيه به آهنگريهاي قديمي، قالبها و ابزارهاي با كيفيت بسازند. از طرف ديگر نيز ممكن است يك اپراتور عمليات حرارتي با به كارگيري تجهيزات  مدرن و پيشرفته نتواند يك قطعه را بخوبي عمليات حرارتي كرده و قطعه قالب به سرعت ترك برداشته و خراب شود.

در اين فصل خلاصه اي از روشهاي درست عمليات حرارتي قالبها وابزارها ارائه مي شود.همچنين با استفاده از تصويرهاي مختلف، مشكلات و عيوب رايج در عمليات حرارتي، به همراه روشهاي پيش گيري از آنها نيز مطرح مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر