15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36215
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1766

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد شناخت شهرستان و حوزه نفوذ روستا

دانلود مقاله درمورد شناخت شهرستان و حوزه نفوذ روستا

0 1.8k
دانلود مقاله درمورد شناخت شهرستان و حوزه نفوذ روستا

با دانلود مقاله در مورد شناخت شهرستان و حوزه نفوذ روستا در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله شناخت شهرستان و حوزه نفوذ روستا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله شناخت شهرستان و حوزه نفوذ روستا ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد شناخت شهرستان و حوزه نفوذ روستا

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:111 صفحه

قسمتی از فایل:

ـ شناخت و ارزيابي وضع موجود

ـ مطالعات جغرافيايي و اقليمي شهرستان

ـ بررسي موقعيت شهرستان د ركشور

شهرستان شيراز يكي از شهرستانهاي استان فارس است كه در قسمت مركزي اين استان واقع شده و مركز آن شهر شيراز است. اين شهرستان با وسعتي بيش از 10537 كيلومتر مربع،5/8 درصد كل مساحت استان فارس را به خود اختصاص داده است. از شمال به سپيدان و مرودشت، از جنوب به فيروزآباد و جهرم،از شرق به استهبان،فسا و ني‌ريز و از غرب به ممسني و كازرون محدود مي‌شود و داراي 7 شهر خرامه،زرقان،سروستان،شيراز و كوار،داريان و لپويي است. همچنين اين شهرستان به 6 بخش و 22 دهستان تقسيم شده و متشكل از 5/5 آبادي داراي سكنه و 290 آبادي خالي از سكنه مي‌باشد.

در شمال و جنوب جلگه شيراز دو رشته كوه به موازات يكديگر قرار گرفته است، كوههاي شمالي به وسيله دره هائي تنگ ناميده مي‌شوند از يكديگر جدا مي‌كردند. ارتفاع اين شهرستان از سطح دريا 1540 متر است و تراكم نسبي جمعيت در اين شهرستان 111 نفر در كيلومتر مربع مي‌باشد. شهرستان شيراز به علت مركز استان بودن و وجود دانشگاه آثار و ابنيه تاريخي و بقاء متبركه و در كشور ايران از اهميت خاصي برخوردار است.

شهرستان شيراز بر روي جلگه وسيعي كه داراي 15 كيلومتر عرضي و 130 كيلو متر مي‌باشد واقع شده است اين شهرستان بين 52 درجه و 3 دقيقه تا 53 درجه و35 دقيقه طول  شرقي از نصف النهار گوينويچ و 28 درجه و 58 دقيقه تا 29 درجه و 55 دقيقه عرض شمالي از خط استوا واقع شده ارتفاع متوسط آن سطح دريا 154 متر است.

ـ ويژگيهاي اقليمي:

ميزان بارندگي شهرستان شيراز در سال 1379 بالغ بر 5/195 بالغ بر 5/195 ميليمتر در آذر ماه و حداقل آن 3% ميليمتر در ارديبهشت ماه بوده است.

دما: معدل حداقل دماي شهرستان 5/12 درجه سانتيگراد و معدل حداكثر 9/26 درجه همچنينحداكثر مطلق درجه حرارت 6/40 درجه سانتيگراد و حداقل دما 4/5 درجه سانتيگراد به ترتيب در ماههاي تير و بهمن بوده است تعداد روزهاي يخبندان در سال 79 ، روز به شرج زير مي‌باشد:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر