6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36200
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1580

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شخصيت بچه‌هاي ناسازگار

دانلود تحقیق درمورد شخصيت بچه‌هاي ناسازگار

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شخصيت بچه‌هاي ناسازگار

با دانلود تحقیق در مورد شخصيت بچه‌هاي ناسازگار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شخصيت بچه‌هاي ناسازگار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شخصيت بچه‌هاي ناسازگار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شخصيت بچه‌هاي ناسازگار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

والدين- ليلا اميني اسكي:
كودكان ناسازگار به كودكاني گفته مي‌شود كه از هوش عادي و يا حتي هوشبهر بالايي برخوردارند ولي رفتار غيرعادي و ناهنجار دارند و به‌طور عادي قادر به حفظ رابطه با فرد ديگر نيستند.

 از لحاظ آماري متاسفانه آمار صحيحي از ناسازگاران در دست نيست زيرا ناسازگاري يك رفتار خاص نيست بلكه معجوني از رفتارهاي متعدد است كه با توجه به فرهنگ و جوامع مختلف ممكن است اين رفتارها كم اهميت و يا برعكس خشونت‌بار و جرم تلقي شود.

طبقه‌بندي كودكان ناسازگار از چند نظر دشوار است از جمله، از نظر متفاوت بودن علل ناسازگاري‌ها، تفاوت كيفيت و چگونگي شروع و پيشرفت ناسازگاري‌ها، اختلاف درجه شدت و مدت ناسازگاري‌ها.

 البته بعضي از روان‌شناسان دسته‌بندي‌هايي را براي نارسايي و ناسازگاري رفتاري عنوان كرده‌اند كه در اينجا به چند نوع آن اشاره مي‌كنيم.

 1 – نوع اول رفتارهايي هستند كه براي جلب توجه، از افراد سر مي‌زند مانند ايجاد سر و صداي بلند، تقلاي مداوم، خشونت‌هاي بدني و زباني. براي مثال دانش‌آموزي كه بدون سبب دائماً جيغ مي‌زند و مرتب از جاي خود به بهانه‌هاي مختلف بلند مي‌شود و حرف زشت مي‌زند از اين قبيل است.

در حقيقت اين‌گونه دانش‌آموزان با اين حركات و رفتارها توجه معلم و ديگران را به خود جلب مي‌كنند. اگرچه اين توجه منفي است ولي شايد تنها راهي است كه دانش‌آموز مي‌تواند به معلم بگويد (من هستم.)

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر