6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 36197
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1935

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شادى جو باشيد

دانلود تحقیق درمورد شادى جو باشيد

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد شادى جو باشيد

با دانلود تحقیق در مورد شادى جو باشيد در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شادى جو باشيد را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شادى جو باشيد ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شادى جو باشيد

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

شادى جو باشيد . شادى همه جا هست . فقط بايد بدانيد كه آن را چطور بيابيد . پس چشمان خود را خوب باز كنيد و توصيه هاى زير را به كار بنديد :

 

1- خوشبين باشيد :

 

هر روز صبح كه از خواب بر مى‌خيزيد ، بگوييد : « امروز همه چيز براى داشتن يك روز خوب مهياست . » و سپس تمام روز را براى يافتن آن تلاش كنيد . يك عكس ، طلوع زيباى خورشيد و ... مى‌تواند همان چيزى باشد كه در جستجوى آن بوديد ... 

 

2- عادات خوشايند روزانه خلق كنيد :

 

همه ما فعاليت‌ها و عادات روزانه‌ اى داريم . چرا نبايد براى خود فعاليت هايى را بيافرينيم كه با انجام آن ها شادى به زندگى‌مان وارد شود . يراى مثال : خوردن كمى بستنى در هنگام شب !

                                          

3- در جست و جوى خنده باشيد :

 

تحقيقات نشان مى‌دهد كه خنده براى سلامتى جسم و روان مفيد است . بنابراين آن را همانند يك جايزه برباييد و به چنگ آوريد . كارهايى را انجام دهيد كه منجربه خنديدن شوند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر