6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35994
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2512

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ویژوال بیسیک نت

دانلود تحقیق درمورد ویژوال بیسیک نت

0 2.5k
دانلود تحقیق درمورد ویژوال بیسیک نت

با دانلود تحقیق در مورد ویژوال بیسیک نت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ویژوال بیسیک نت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ویژوال بیسیک نت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ویژوال بیسیک نت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه ای بر ویژوال بیسیک نت

بیسیک زبانی است که دوران تحول زیادی را پشت سر گذاشته است. اولین نسخه از زبان بیسیک طوری بود که برنامه نویسی در آن دشواری خاصی داشت . امروزه با جدیدترین نسخه بیسک به نام ویژوال بیسیک نت سر و کار داریم. این زبان در محیط ویندوز قدرت فوق العاده ای دارد، به طوری که از سبک برنامه نویسی شی ء گرا  پیروی می کند. تولید برنامه ها در این زبان بسیار ساده است، چرا که بخش زیادی از برنامه را کامپایلر زبان تولید میکند.

برنامه نویسی شی ء گرا

برنامه نویسی شی ء گرا شیوه نوینی است که در آن می توان قطعاتی را ایجاد کرد و در برنامه های مختلف مورد استفاده قرار داد. قابلیت خوانایی برنامه هایی که در این روش نوشته می شوند بالا بوده، تست، عیب یابی و اصلاح آن ها آسان است. شی ء گرایی، بر اشیا تأکید دارد.

تعدادی از زبان ها برای برای برنامه نویسی شی ء گرا طراحی شده اند. زبان اِسمالتاک یک زبان برنامه نویسی کاملا شی ء گرا است. زبان C++ که تکامل یافته زبان C است، دارای ویژگیهایی است که برنامه نویسی شی ء گرا در آن امکان پذیر است. در این زبان، برنامه نویسی ساخت یافته نیز ممکن است. ویژوال بیسیک نت زبانی کاملا شی ء گرا است.

برنامه نویسی شی ء گرا، اشیا دنیای واقیسعی را با نرم افزار مناسبی مدل سازی می کند. از امتیاز رابطه کلاس استفاده می کندکه در آن، اشیایی از یک کلاس- مثل کلاسی از وسیله نقلیه- مشخصات مشابهی دارند. از امتیاز وراثت  و یا حتی  وراثت چندگانه  نیز استفاده می کند که در آن، کلاس های جدیدی که ایجاد می شوند، مشخصاتی از کلاسهای موجود را به ارث می برند و حتی ویژگیهای منحصر به فردی نیز دارند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر