8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35970
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1569

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد نگاهي جامع به پرورش ابريشم

دانلود تحقیق درمورد نگاهي جامع به پرورش ابريشم

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد نگاهي جامع به پرورش ابريشم

با دانلود تحقیق در مورد نگاهي جامع به پرورش ابريشم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نگاهي جامع به پرورش ابريشم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نگاهي جامع به پرورش ابريشم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد نگاهي جامع به پرورش ابريشم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:تاريخچه
    پرورش كرم ابريشم از هزاران سال قبل در چين و هندوستان معمول بوده است و در حال حاضر علاوه بر دو كشور نامبرده در ايتاليا و ژاپن و برخي از كشور هاي ديگر جهان نيز كرم ابريشم پرورش داده مي شود.در كشور ايران پرورش اين كرم در اكثر نقاط به ويژه در مازندران و گيلان و گرگان كاملا ميسر است و از نظر اقتصادي منافع زيادي دارد چون طول مدت پرورش كرم ابريشم از آغاز تا پايان بيش از يك ماه و نيم نيست لذا پرورش اين كرم كار پر زحمتي نيست و وقت زيادي نمي خواهد.
    ماده ايكه كرم ابريشم از غده ي خود به شكل نخ بسيار باريك ترشح ميكند و با آن لانه ي بيضي شكلي براي خود مي سازد ابريشم نام دارد و لانه بيضي شكل را پيله مينامند كه آنرا به ترتيب مخصوصي كه شرح خواهيم داد گرم ميكنند و بعد ميريسند تا ابريشم به دست آيد.ابريشم را افريشم و بريشم و حديد و پرنيان و پرند هم مي نامند و به عربي آنرا ابريسم مي خوانند.
    اولين اشاره اي كه در تاريخ راجع به محصول ابريشم مازندران آمده است و در كتاب الاسطخري است كه در قرن دهم ميلادي از شهر ري به ساري مركز مازندران مسافرت كرده است و راجع به ابريشم مي نويسد : ((به مقدار زيادي به عمل مي آورند.))

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر