9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35951
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1539

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مديريت پردازش

دانلود تحقیق درمورد مديريت پردازش

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد مديريت پردازش

با دانلود تحقیق در مورد مديريت پردازش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مديريت پردازش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مديريت پردازش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مديريت پردازش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

يك processيك برنامه در حال اجرا ميباشد . سيستم unix  براي كنترل نمودن process هاي در حال اجرا برنامه هاي مختلفي را فراهم ساخته است . بي شك برنامه ps  مهمترين برنامه از اين نوع ميباشد كه وضعيت process هاي كنوني شما را نشان ميدهد .

هنگاميكه process ها در صحنه اجرا ميشوند ، ميتوان بوسيله سيگنال هائيكه از صفحه كليد ارسال ميگردد آنها را متوقف نمود . اما براي مديريت process هائيكه در زمينه اجرا ميگردند با استفاده از فرمان kill آنها را متوقف ميسازيم .

ديگر فراميني كه در اين فصل مورد بررسي قرار ميگيرد امكان تغيير دادن محيط process ها را فراهم ميسازند . فرمان nice اولويت اجراي process را كاهش ميدهد تا process هاي ديگر بيشتر مورد توجه قرار گيرند . فرمان nohup اين امكان را در اختيار شما قرار ميدهد كه پس از خروج از سيستم process شما همچنان در حال اجرا باقي بماند . فرمان at اين امكان را در اختيار شما قرار ميدهد كه برنامه اي را در زمانيكه شما تعيين مي نمائيد به اجرا در بيايد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر