7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35941
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1735

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مانيتور‌ها و صفحات نمايش تخت

دانلود تحقیق درمورد مانيتور‌ها و صفحات نمايش تخت

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد مانيتور‌ها و صفحات نمايش تخت

با دانلود تحقیق در مورد مانيتور‌ها و صفحات نمايش تخت در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مانيتور‌ها و صفحات نمايش تخت را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مانيتور‌ها و صفحات نمايش تخت ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مانيتور‌ها و صفحات نمايش تخت

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

شايد به زبان آوردن نيازهايمان از يک مانيتور بسيار ساده باشد. پاره‌اي از اين نيازها، وضوح تصوير به همراه درخشندگي و به نمايش رساندن رنگ‌ها به صورت خالص‌ مي‌باشد. مي‌خواهيم آنچه را که مشاهده مي‌کنيم عادي از هر گونه اضلاع هندسي و به صورت کاملاً طبيعي باشد و البته مهمترين نيازمان، انتقال کامل تمامي قابليت‌هاي کارت گرافيکي توسط مانيتور مي‌باشد. خواسته‌هاي ما عملاً بسيار پيچيده‌تر از يک صرف ساده است. خصوصيات تکنولوژيکي مانيتور، محدوديت‌هاي حالات Display را که در صفحه مي‌تواند دريافت شود را تعيين مي‌کند. چيدمان نقطه‌ها، فرکانس‌هاي افقي و عمودي و resolution بطور بديهي قابل خواندن مي‌باشند ولي تشخيص و اندازه‌گيري تيزي، تعادل رنگ، اندازه‌گيري‌هاي تحريفي و بقيه خصوصيات يک مانيتور بسيار سخت‌تر مي‌باشند. براي تست مانيتور‌ها نرم‌افزار‌هاي خاصي وجود دارد. البته معمولاً اطلاعات فني يک محصول در کاتولوگ همراه آن توسط شرکت سازنده درج مي‌شود.

در طي تغييرات مختلفي که از گذشته تا به امروز در ساخت مانيتور‌هاي کامپيوتر‌هاي شخصي صورت گرفته، دو تکنولوژي مناسب طراحي شده است. تونل اشعة کاتو يا همان (Cathode ray tube)CRT و همچنين صفحة نمايش کريستال مايع يا
 (Liquid crystal Display)LCD. مانيتور‌هاي CRT به شدت مورد توجه مردم در دهة گذشته بوده ولي با آمدن LCD هاي که خصوصاً در Laptop‌ها مصرف مي‌شدند، کم‌کم اين تکنولوژي جديد جلوي همگاني شدن CRT ها را گرفت. تا جايي که بسياري از کارخانجات سازندة CRT، مجوبر به توقف خط توليد اين محصول و شروع به توليد LCD کردند. در اين بخش ابتدا مي‌خواهيم در مورد LCD‌ها صحبت کنيم و سپس به مانتيور‌هاي CRT بپردازيم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر