10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35837
  • فرمت فایل دانلودی : .Doc
  • تعداد مشاهده : 2229

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تقسيم بندي شبكه

دانلود تحقیق درمورد تقسيم بندي شبكه

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد تقسيم بندي شبكه

با دانلود تحقیق در مورد تقسيم بندي شبكه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تقسيم بندي شبكه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تقسيم بندي شبكه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تقسيم بندي شبكه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:54 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:                                                                       

جوامع پيشرفته صنعتي در حال گذار از مرحله صنعتي به فرا صنعتي كه اصطلاحاً جامعه اطلاعاتي (Information Society) خوانده مي شود هستند . همانطوري كه انرژي عامل اصلي انتقال از مرحله كشاورزي به صنعتي بود ، اطلاعات عامل اصلي انتقال به جامعه اطلاعاتي است . بر اثر انقلاب صنعتي حجم كاري لازم براي كشاورزي به كمتر از 3% ميزان قبلي كاهش يافت و با انقلاب اطلاعاتي حجم ، نوع ، سرعت و برد فعاليتها به ويژه در جوامع پيشرفته صنعتي در كليه زمينه ها (اعم از علمي ، فرهنگي ، صنعتي ، كشاورزي و غيره) در حال تغييرات اساسي است .شبكه جهاني اينترنت كه اغاز آن به حدود 30 سال قبل باز مي گردد ، با تحولات اساسي و رشد بي نظيري كه در ظرف دهه گذشته پيدا كرده در حال حاضر به عنوان يكي از مهمترين ابزار براي انتقال به جامعه اطلاعاتي مطرح است . اينترنت يكي از اركان اصلي بزرگراه اطلاعاتي I-WAY (Information Super Highway)     مي باشد كه در آن كليه شبكه هاي كامپيوتر ، تلفن ، ويدئو ، كنفرانس ، تلفن موبايل و غيره به هم متصل شده و با هم به تبادل اطلاعات خواهند پرداخت . بزرگراه اطلاعاتي (I-way)، زيربناي اصلي جامعه اطلاعاتي در قرن بيست و يكم خواهد بود . در اين نوشتار ، ابتدا مفهوم اينترنت و تاريچه رشد و تكامل آن بطور اجمالي مرور گرديده ، سپس وضعيت فعلي اين شبكه در جهان و محدوديتها و امكانات اينترنت مورد بحث قرار گرفته و نهايتا بحثي در مورد كاربرد اينترنت در تجارت (كه اصطلاحاً تجارت الكترونيك خوانده مي شود) و كاربرد آن در امور فرهنگي ارائه مي گردد .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر