12,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35786
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1554
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS

دانلود مقاله درمورد بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS

0 1.6k
دانلود مقاله درمورد بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS

با دانلود مقاله در مورد بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد بررسي سيستم هاي كنترل گسترده DCS

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:77 صفحه

قسمتی از فایل:

معرفي سيستم PROCONTROL P

   سيستم PROCONTROL P ساخت شركت[1] ABB يكي از سيستم ها كنترل گسترده است كه براي كنترل نيرگاه ها استفاده مي شود. در اين سيستم با استفاده از حافظه در ريزپردازنده سعي شده است كه تا حد ممكن از نرم افزار به جاي سخت افزار استفاده گردد. همچنين به جاي استفاده از روش سيم كشي معمول از سيستم باس[2] استفاده شده است. باس حاوي تمامي سيگنال ها و اطلاعات كامل سيستم است. اين سيستم به گونه اي طراحي شده است كه تمام وظايف كنترل ‏فرآيند و نمايش آن را انجام دهد. اين وظايف عبارتند از:

تبديلات سيگنالها[3]

انتقال اطلاعات

نظارت

كنترل ديجيتال

كنترل آنالوگ

حفاظت

مديريت فرآيند

بهره برداري و مراقبت فرآيند

PROCONTROL P داراي يك شاهراه ارتباطي[4] است كه انتقال اطلاعات با اين وسايل و اجزاي كنترلي را برقرار مي سازد.

انتقال اطلاعات به صورت  سريال و پيوسته براي كنترل سيستم از طريق يك شاهراه ارتباطي صورت مي گيرد. اين شاهراه غالباً داراي يك ساختار دو كاناله و به خاطر افزونگي است. ايستگاهها[5] به شاهراه ارتباطي متصل مي شوند. از اين ايتسگاه ها به منظور انجام اعمال تبديل سيگنال ها و كنترل ديجيتال و آنالوگ استفاده مي شود.

كنترل و نظارت اپراتور بر فرآيند به وسيله دستگاه ارتباط با اپراتور[6] POS انجام مي‌پذيرد. Pos براي اين نمايش فرايند از تصويرهاي رنگي و براي دريافت پيام از صفحه كليدها و يا Muse استفادهمي كند. به وسيله سيستم عيب ياب[7] CDS علاوه بر عيب يابي خودكار سيستم و تجهيزات، قابليت شاهراه وو دسترسي به تمامي اطلاعات سيستم فراهم گشته است.



[1]- ASEA BROWN BOVERT

[2]- BUS

[3]- Signal condilioning

[4]- Remote BUS

[5]- Stations

[6] - Process operator station

[7] - Control Dignosis system

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر