9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35712
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2125

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني

دانلود تحقیق درمورد بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني

با دانلود تحقیق در مورد بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:36 صفحه

قسمتی از فایل:

هدف تحقيق: هدف اين تحقيق بررسي اثر عملكرد زنجيره تامين بر عملكرد سازماني مي باشد . و اين تحقيق با توجه به سه معيار اصلي و زير معيارهاي هر يك از اين معيارها عملكرد زنجيره تامين را مورد ارزيابي قرار مي دهد . وسيله ارزيابي ايجاد شده منعكس كننده كارايي خدمات براي صنعت ، اثر بخشي عمليات براي تامين كنندگان خدمات و كارايي خدمات براي دريافت كننده ها ست و عملكرد سازماني نيز با توجه به دو معيار اصلي و زير معيارهاي اين معيارها مورد ارزيابي قرار مي گيرد . به اين اميد كه تحقيق موجود گامي در جهت توسعه به كارگيري معيارهاي ارزيابي عملكرد زنجيره تامين و عملكرد سازماني باشد و بتوان اين دو را در راستاي يكديگر و در جهت توسعه صنايع ايران به كار گرفت .

مسئله تحقيق : آيا بين عملكرد زنجيره تامين و عملكرد سازماني رابطه_ اي وجود دارد ؟

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر