2,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35683
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1592

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد آمار خودكشي

دانلود تحقیق درمورد آمار خودكشي

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد آمار خودكشي

با دانلود تحقیق در مورد آمار خودكشي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق آمار خودكشي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق آمار خودكشي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد آمار خودكشي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:    
    خودكشي يكي از معضلات اجتماعي است كه امروزه با توجه به پيچيده‌تر شدن تعاملات و ارتباطات در بيشتر جوامع رو به افزايش است. افزايش نرخ خودكشي نزد گروهها، اقشار و طبقات اجتماعي نگراني فزاينده‌اي را براي جوامع امروز بوجود آورده است. آمار خودكشي در كشور ما نشانگر آن است كه اين پديده بويژه در ميان زنان به صورت يك مسأله اجتماعي درآمده و اگر چاره‌اي براي آن انديشيده نشود، آثار سوء آن علاوه بر شخص اقدام كننده، بر اطرافيان وي و جامعه نيز اثرگذار خواهد بود.
    
    به گزارش ايسنا، نابساماني‌هاي اجتماعي، ناملايمات زندگي و عدم توانايي يا عدم آموزش مقابله با مشكلات، آدمي را در معرض بسياري از آسيبها قرار مي‌دهد، به شكلي كه بسياري از افراد قدرت مقابله يا سازگاري با شرايط سخت زندگي را نداشته و مرگ را تنها راه نجات خود تلقي مي‌كنند.
    
    تحقيقات صورت گرفته نشان مي‌دهد كه بزرگترين موج خودكشي بعد از جنگ جهاني در جوامع صنعتي به دلايلي همچون بيكاري دسته جمعي و ناكامي ناشي از آن حتي در بين جوانان داراي تحصيلات عاليه، كاهش اعتقادات مذهبي، مدارا با رفتارهاي بحراني در خرده فرهنگ جوانان، اثر طلاق روي كودكان، افراط و تفريط‌ هاي تربيتي بين جوانان 15 تا 24 ساله به وقوع پيوسته است.
    
    همچنين اشباع شدن جوانان از هر جهت به طوري كه ديگر هيچگونه كمبودي در اطراف خود احساس نكنند نيز از موجبات خودكشي در دنياي متمدن امروز است. از سوي ديگر آلودگي‌هاي صوتي و اثرات مخرب گازهاي شيميايي پراكنده در محيط زيست، فيلم‌هاي بدآموز سراسر خشونت و تقليد كوركورانه از قهرمانان آنها، استفاده از مواد مخدر و مهمتر از همه كمرنگ شدن باورهاي ديني و تربيت لائيك(بي ديني) نيز از جمله عوامل مؤثر در خودكشي جوانان جهان است.
    
    به گزارش ايسنا، به گفته كارشناسان عمده‌ترين علل خودكشي در ايران شامل اختلافات زناشويي، ناراحتي‌هاي رواني، شكست در عشق، عدم تعادل شخصيت، فقر، بيكاري، اعتياد و شرايط نامساعد اقتصادي، شرايط خاص زندگي شهري بويژه شهرهاي بزرگ و صنعتي و از هم پاشيدگي و جدايي گروههاي اجتماعي است

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر