4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35486
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1698

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملي

دانلود تحقیق درمورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملي

با دانلود تحقیق در مورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ضرورت صيانت از ارزش پول ملي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ضرورت صيانت از ارزش پول ملي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ضرورت صيانت از ارزش پول ملي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:
سرانجام و همانگونه كه انتظار مي‌رفت، يك بار ديگر تجربه‌ تغيير رئيس كل بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در دولت نهم نيز عملي گرديد و اميد است با اين تغيير، رئيس كل جديد كه بدون شايبه هرگونه تعريف يا تعارف از دانش و بينش و سابقه ممتد و موفق در مديريت پولي و بانكي برخوردار است، در رفع مشكلات و معضلات فرا راه اقتصاد كشور در بخش عمده آن در گرو اقدامات و تصميمات پولي قرار دارد، بيش از پيش توفيق يابد. ترديدي نمي‌توان داشت هدايت سكان كشتي پولي كشور كه تبلور آن در صيانت از ارزش پول تجلي مي‌يابد، وظيفه‌اي است بس دشوار كه امروزه افزون بر كشورهاي در حال توسعه، ممالك پيشرفته صنعتي جهان را نيز با معضلات و تنگناهاي فراوان مواجه ساخته است. شاهد مثال: ايالات متحده آمريكا كه با همه نازش و فروزش، به علت وضع نابسامان اقتصادي كه برآيند آن در كاهش ارزش پول آن كشور منعكس است، با مشكلات فراواني درگير شده است تا آنجا كه در همين اواخر، شاهد ورشكستگي چند بانك و مؤسسه مالي بزرگ بوده است.(1)

در اين ارتباط، توجه خوانندگان عزيز را به كلام قابل تأمل و تعمق و به تعبيري رساتر، هشداري بسيار آموزنده و گويا معطوف مي‌دارد، كلامي كه به اعتقاد نگارنده مي‌بايد همواره نصب‌العين مقامات پولي قرار گيرد: <در ادبيات اقتصادي و در موضوع بانك مركزي، پول را به مهمات تشبيه كرده‌اند؛ چيزي كه به كارگيري اشتباه آن خطرناك است. بنابراين، با پول نمي‌توان هركاري را به دلخواه و بي‌قاعده انجام داد، چرا كه بي‌توجهي به مسائلي كه در پول يك كشور تأثيرگذار است، جفايي است در حق بانك مركزي و بانك‌هاي ديگر كه از كارآمدي آنها مي‌كاهد و مردم را از ابزار بسيار مهم پس‌انداز و منافع آن مرحوم مي‌كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر