6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35380
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1625

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اكسيژن و سرطان

دانلود تحقیق درمورد اكسيژن و سرطان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد اكسيژن و سرطان

با دانلود تحقیق در مورد اكسيژن و سرطان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اكسيژن و سرطان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اكسيژن و سرطان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اكسيژن و سرطان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

هر چه سرخي رنگ خون شما بيشتر باشد اكسيژن بيشتر را با خود حمل مي نمايد. هرچه رنگ آن تيره تر باشد اكسيژن كمتري را حمل خواهد كرد.

خون سرخرگي معمولاً سرخ روشنتر است چراكه با تازگي از ميان ششها عبور نموده است. خون سياهرگي عموماً سرخ تيره تر است چراكه به تازگي از ميان مويرگهايي كه اكسيژن از خون به بافتها منتقل كرده، عبور كرده است.

تمامي سلولهاي مويرگهايي كه اكسيژن دارند اما سلولهاي سرطاني بدون اكسيژن زندگي مي كنند  كه يك قاعده بدون استثناء است. اگر يك سلول از 60% اكسيژن خود محروم بماند به يك سلول سرطاني تبديل خواه گشت اگر يك سلول از 35% اكسيژنش براي 48 ساعت بي نصيب بماند ممكن است سرطاني شود. وقتي غلظت امتلاء اكسيژن خون تنزل ند شرايط براي به وجود آمدن سرطان مساعد مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر