15,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35136
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1913

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد جدايي مسلمانان از قرآن كريم

دانلود مقاله درمورد جدايي مسلمانان از قرآن كريم

0 1.9k
دانلود مقاله درمورد جدايي مسلمانان از قرآن كريم

با دانلود مقاله در مورد جدايي مسلمانان از قرآن كريم در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله جدايي مسلمانان از قرآن كريم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله جدايي مسلمانان از قرآن كريم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد جدايي مسلمانان از قرآن كريم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:86 صفحه

قسمتی از فایل:

غفلت مسلمانان از توصية حكيمانه و آينده نگرانه پيامبر اكرم (ص) - لزوم تمسك و اعتصام به قرآن كريم و اهل بيت (ع) - سبب شد تا سالهاي سال ، طواغيت و مستكبران ، با سلطة بر مسلمانان ، آنان را از پيشرفت هاي مادي و معنوي باز دارند و نيازمند غرب سازند . قرآن ، آنچه براي هدايت ، عزت و پيشرفت فردي و جمعي ، مادي و معنوي ، اساس و زيربنا محسوب مي شود ، با وضوح در اختيار مسلمانان قرار داده است . حيله هاي شياطين سبب شد تا قرآن از متن زندگي و جامعه و اداره امور ملتهاي مسلمانان خارج ، و به حاشيه رانده شود . در سالهاي اخير ، كمونيستها با سر دادن «دين افيون ملتهاست» و ليبرال هاي غرب با تلقين «جدايي دين از سياست» و «ناكارآمدي دين در اداره كشورها در عصر تكنولوژي و صنعت» ، مسلمانان را از اين گوهر ناب و يكي از دو ثقل عظيمي كه نبي اكرم (ص) به انس با آن توصيه فرموده بودند ، محروم نمود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر