9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34827
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2172

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد دانشگاههاي مجازي

دانلود تحقیق درمورد دانشگاههاي مجازي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد دانشگاههاي مجازي

با دانلود تحقیق در مورد دانشگاههاي مجازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق دانشگاههاي مجازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق دانشگاههاي مجازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد دانشگاههاي مجازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:38 صفحه

قسمتی از فایل:

پيشگفتار :

آنچه در ادامه خواهيد خواند:

دورنمايي است از تحصيل از طريق اينترنت و آنچه كه بدان مربوط مي باشد.كه سعي شده است در ساختاري مناسب به ارائه آن پرداخته شود.ابتدا با تاريخچه و نيازهايي كه تحصيل از راه دور را بوجود آورد آشنا خواهيد شد.سپس نگاهي به روشهاي متداول آن خواهيم داشت.بعد از آن با اينترنت به عنوان يك بزرگراه اطلاع رساني آشنا مي شويد. سپس به گوشه اي از مزاياي اين روش تحصيل (از طريق اينترنت و دانشگاههاي مجازي ) واقف مي شويد ودر پي آن علل تشكيل مراكز آموزش در اينترنت را خواهيد دانست . در ادامه چند مركز آموزشي اينترنتي را به صورت اجمالي بررسي مي كنيم . بعد از آن به بررسي موردي و دقيق مراحل ثبت نام و تحصيل در يكي از سايتهاي آموزشي مي پردازيم

و در آخربه معرفي نمايي كلي ازيكي از سايتهاي كشورمان به نظاره مي نشينيم. با اين هدف كه خواننده پس از مطالعه اجمالي آگاهي هاي لازم را از تمامي قضاياي جاري و مهم در زمينه تحصيل از راه اينترنت كسب كند.

 

 

 

 

 

چكيده :

دانشگاه مجازي يك شبيه سازي از يك دانشگاه واقعي است.البته در اين شبيه سازي بسياري از متد ها و روش ها تغيير كرده و اصولا همه چيز بر اساس آخرين تكنولوژي هاي آموزشي مي چرخد.

شما مي توانيد به راحتي در يك دانشگاه مجازي ثبت نام كنيد و به تحصيل مشغول شويد.

يك دانشگاه مجازي مجموعه اي از اساتيد برجسته و دانشجويان متعدد از سراسر جهان است,كه با شعار علم و فرهنگ,به اين جامعه پيوسته اند.

اين جامعه مجازي قوانين مخصوص به خود را دارد و داراي يك سري ضوابطي است كه همه ملزم به رعايت آن مي باشند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر