7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34789
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2210

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تامین اجتماعی

دانلود تحقیق درمورد بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تامین اجتماعی

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تامین اجتماعی

با دانلود تحقیق در مورد بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تامین اجتماعی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تامین اجتماعی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تامین اجتماعی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تامین اجتماعی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:25 صفحه

قسمتی از فایل:

v   تاریخچه تأمین اجتماعی :

سابقه تأمین اجتماعی در ایران به تصویب اولین قانون استخدامی كشوری در سال ۱۳۰۱ باز می گردد كه طی آن، نظامی برای بازنشستگی به وجود آمد. در این قانون، سه اصل تأمین اجتماعی كه عبارت بودند از فراهم نمودن “حقوق و تأمین خاصبرای كسانی كه پس از خدمت، توانایی فعالیت خود را از دست می دهند، “مقرری خاص” برای كسانی كه به علت حادثه ای، علیل و از كار افتاده شوند و “حمایت كارفرمایان” از خانواده هر مستخدم كه فوت شود، به چشم می خورد.

تشكیل وزارت رفاه اجتماعی، تحول دیگری بود كه در سال ۱۳۵۳ روی داد. این وزارتخانه، تقریبا تمامی امور مربوط به بیمه درمان و رفاه اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش خود قرار داد. در این میان، تصویب “قانون تأمین اجتماعی” در تیرماه ۱۳۵۴ و تشكیل “سازمان تأمین اجتماعی” را می توان آغازگر تحولی نو در نظام تأمین اجتماعی كشور دانست. در سال ۱۳۵۵ با تصویب قانونی كه منجر به انحلال وزارت رفاه و تشكیل وزارت بهداری و بهزیستی شد، سازمان تأمین اجتماعی به “صندوق تأمین اجتماعی” تغییر نام داد و تعهدات و امكانات درمانی آن به وزارت بهداری و بهزیستی محول شد. اما این تغییر، چندان دوام نیاورد و با تصویب لایحه ای در شورای انقلاب در سال ۱۳۵۸، سازمان تأمین اجتماعی دوباره احیا گردید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر