7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34688
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1609

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد علم فرهنگ

دانلود تحقیق درمورد علم فرهنگ

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد علم فرهنگ

با دانلود تحقیق در مورد علم فرهنگ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق علم فرهنگ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق علم فرهنگ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد علم فرهنگ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

علم فرهنگ
قسمت نخست :: بررسي فرهنگ به عنوان يک علم و قياس علم فرهنگ و جامعه شناسي

به عبارتی دیگر، مادام كه علم فرهنگ در محاق تئوری های جامعه شناسی قرار گیرد، بسیاری از پدیده های اجتماعی كه ریشه در بخش شناختی، هنجاری و یا مادی و محیطی فرهنگ دارند، به درستی مورد تحلیل قرار نمی گیرند. لذا شناختی كامل از آن پدیده و یا عنصر فرهنگی حاصل نخواهد شد كه پی آمد آن نیز اخذ نتیجه گیری های به ظاهر علمی، اما نارسا و حتی گمراه كننده می باشد.

فصل اول، مقدمات : مقدمه ای بر علم فرهنگ :

در طول تاریخ، آدمیان یكایك می آیند و می روند و آن چه آنها را در تعامل با خود، دیگری، گروه و یا جوامع دیگر و نیز محیط پیرامون به تعادل می رساند، چیزی جز تركیبی پیچیده و در هم تنیده از الگوهای فكری و عملی نیست كه امروزه آن را فرهنگ می نامند.

اما متاسفانه تلقی عموم مردم و حتی عمده تعاریف آكادمیكی كه از فرهنگ ارائه می شود فاقد پایائی و اعتبار لازم می باشد كه این امر به نوبه خود مشكلاتی بی شمار را در پی دارد زیرا مفهوم فرهنگ بسیار پر دامنه تر از آن چیزی است كه هم اكنون در اذهان متبادر می شود. پیچیدگی های جامعه معاصر بشری، هم گرائی بسیاری از رشته های علمی (ب خصوص در زمینه علوم انسانی) و نیاز به مسیری مطالعاتی كه از طریق آن بتوان با بسیاری از مشكلات جوامع بشری به شكلی علمی روبرو شد، مرا واداشته تا دست به طرح پرسشی بزنم كه مدتهاست در كنجاكنج ذهن و جانم رخنه كرده . پرسشی كه شاید بتواند ما را در حل برخی مشكلات یاری نماید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر