7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34619
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1485

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد راهسازي

دانلود تحقیق درمورد راهسازي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد راهسازي

با دانلود تحقیق در مورد راهسازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق راهسازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق راهسازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد راهسازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه:

راهسازي عمليات آماده‌سازي جاده‌اي بر روي زمين با عرضي مشخص است به‌طوري‌که روندگان يا وسائط نقليه بتوانند با گذر از آن از نقطه‌اي به نقطهٔ ديگر برسند.

عمليات اصلي راهسازي عبارت‌اند از ساخت اساس، زيراساس و روسازي. جدولکاري و نصب علائم راهنمايي و رانندگي هم در ساخت بسياري از راه‌ها اجرا مي‌شود. راه سازي، روسازي راه و مهندسي ترابري : از جمله تخصصهاي مهم يک مهندس عمران، شناخت طرح و محاسبه زير سازي و روسازي راههاست. بدين منظور درسهاي ياد شده جهت فراگيري مطلبي نظير : طراحي و اجراي راها شامل : مسيريابي، عمليات خاکي، مشخصه ها و طرح هندسي راها در مسيرهاي افقي و قايم، مشخصه هاي فني انواع مصالح راه و لايه هاي مختلف روسازي آن ، همچنين روشهاي طرح و اجراي روسازيهاي شني و آسفالتي و نيز شبکه هاب حمل و نقل زميني، دريايي و هوايي و برنامه ريزيها و مديريتهاي حمل و نقل ارايه مي گردند.

در درس پروژه راه سازي که پس از درسهاي راه سازي و مهندسي ترابري ارايه مي شود، کاربرد اصول را هسازي در طرح کامل يک راه، از ابتدا تا انتها به همراه رسم نقشه ها و محاسبه هاي مربوط مورد توجه قرار مي گيرد .


7,000 تومان