10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34362
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1999

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شيميدانان‌ و علمشان‌

دانلود تحقیق درمورد شيميدانان‌ و علمشان‌

0 2k
دانلود تحقیق درمورد شيميدانان‌ و علمشان‌

با دانلود تحقیق در مورد شيميدانان‌ و علمشان‌ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شيميدانان‌ و علمشان‌ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شيميدانان‌ و علمشان‌ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شيميدانان‌ و علمشان‌

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:62 صفحه

قسمتی از فایل:

 در يك‌ روز برفي‌ و سرد، در پارك‌ ملي‌ يلواستون‌، دستة‌ كوچكي‌ از شيميدانان‌ دركنار استخر داغ‌ و بخارآلود خم‌ شده‌اند تا فنجان‌هاي‌ فولادي‌ و ضد زنگشان‌ را در آن‌ فروبرند. آنان‌ در مقابل‌ ديدگان‌ نگهبان‌ پارك‌، آب‌، خاك‌ و مواد رسوبي‌ را جمع‌آوري‌ و سريعاًبه‌ صورت‌ جداگانه‌ در ظرف‌هاي‌ عايق‌ بسته‌بندي‌ و هركدام‌ را با دقت‌ مهر و موم‌ وعلامت‌گذاري‌ مي‌كنند.

در گذشته‌، با فاصلة‌ كمي‌ از اين‌ مكان‌، كاشفان‌ در جست‌ و جوي‌ طلا بودند و اكنون‌شيميدانان‌ در حال‌ تحقيق‌ بر روي‌ چيزهايي‌ هستند كه‌ حتي‌ ممكن‌ است‌ با ارزش‌تر از طلاباشند. آنها در مورد موجوداتي‌ ذره‌بيني‌ تحقيق‌ مي‌كنند كه‌ قادر به‌ زندگي‌ و حتي‌ رشد دردماهاي‌ بسيار زياد استخرهاي‌ داغ‌ يلواستون‌ و مخازن‌ آب‌ گرم‌ هستند و اميدوارند كه‌ ازاين‌ موجودات‌، پروتئين‌هاي‌ مقاوم‌ نسبت‌ به‌ حرارت‌ به‌ دست‌ آورند. چنين‌ پروتئين‌هايي‌قادر به‌ كاتاليز يا تسريع‌ واكنش‌هاي‌ شيميايي‌ صنعتي‌ در دماهاي‌ بسيار بالا هستند؛ وهمچنين‌ امكان‌ اصلاح‌ پودرهاي‌ شوينده‌ به‌ وسيلة‌ اين‌ پروتئين‌ها وجود دارد. كمك‌ به‌تصفية‌ فاضلاب‌ داغ‌ حاصل‌ از كارخانه‌ها، از ديگر فوايد اين‌ ماده‌ است‌. ارزش‌ محصولات‌شيميايي‌ ساخته‌ شده‌ از پروتئين‌هاي‌ گرمادوست‌ را مي‌توان‌ بيش‌ از 12 ميليارد دلاربرآورد كرد.


10,000 تومان