7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34340
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2732
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد ساختار اتمي جامدات

دانلود مقاله درمورد ساختار اتمي جامدات

0 2.7k
دانلود مقاله درمورد ساختار اتمي جامدات

با دانلود مقاله در مورد ساختار اتمي جامدات در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ساختار اتمي جامدات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ساختار اتمي جامدات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد ساختار اتمي جامدات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:19 صفحه

قسمتی از فایل:

 

اتم جامدات در شيمي معدني

در شیمی معدنی در مورد گستره وسیعی از موضوعات از جمله: ساختمان اتمی، بلورنگاری (کریستالوگرافی)، انواع پیوندهای شیمیایی اعم از پیوندهای کووالانسی، یونی، هیدروژنی و ...، ترکیبات کوئوردیناسیون و نظریه‌های مربوطه از جمله نظریه میدان بلور و نظریه اوربیتال مولکولی، واکنشهای اسید و باز، سرامیکها، تقارن مولکولی و انواع بخش‌های زیرطبقه الکتروشیمی (برقکافت، باطری، خوردگی، نیمه رسانایی و غیره) بحث می‌شود.

در باب اهمیت شیمی معدنی، ساندرسن چنین نوشته است:

در واقع بیشترین مباحث علم شیمی را دانش اتمها تشکیل می‌دهد و کلیه خواص مواد و ترکیبات، به ناچار ناشی از نوع اتمها و روشی است که با توجه به آن، اتمها به یکدیگر می‌پیوندند و مجموعه تشکیل می‌دهند و از طرف دیگر کلیه تغییرات شیمیایی متضمن بازآرایی اتمهاست. در این حال شیمی معدنی تنها بخشی از علم شیمی است که با توجه به آن می‌توان به صورتی ویژه، در باب مغایرتهای موجود در میان کلیه انواع اتمها بررسی نمود.


7,000 تومان