6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34331
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1908

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد زالو

دانلود تحقیق درمورد زالو

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد زالو

با دانلود تحقیق در مورد زالو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق زالو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق زالو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد زالو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:1 صفحه

قسمتی از فایل:

 زالو نوعی کرم حلقوی با حلقههای نامرئی است انواع مختلفی دارد که در خشکی، دریا، رودخانه و دریاچههای آب شیرین زندگی میکنند. کاربرد زالو برای درمان پارهای از بیماریها دوباره در بسیاری از بیمارستانهای اروپا و به خصوص انگلستان معمول شدهاست... اکنون خبر میرسد که چندی قبل در یک کنگره پزشکی در شهر «استراسبورگ» واقع در فرانسه، گروهی از پژوهشگران نتایج تحقیقات خود را در این باره اعلام کردهاند و کشف تازهای را ارائه دادهاند.

در بزاق زالو مادهای وجود دارد به نام «هیرودین» که وقتی در خون تزریق میشود، از غلظت آن میکاهد و از لخته شدن خون جلوگیری میکند. این پژوهشگران موفق به جداکردن ژن این ماده و تکثیر آن به وسیلهٔ باکتری مخصوصی شدهاند که به دیگر سخن تولید مصنوعی «هیرودین» را امکان پذیر میسازد و میتوان به جای استفاده از زالو، با تزریق این ماده در خون بیمار همان نتیجه را به دست آورد. این داروی تازه و به دست امده از بزاق زالو میتواند در بسیاری از بیماریهای قلب و عروق و همچنین در عملهای جراحی مورد استفاده قرار گیردو خطرات ناشی از «آمبولی» یا لخته شدن خون را که غالبا به مرگ میانجامد، کاهش دهد.


6,000 تومان