9,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34324
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1768

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر

دانلود تحقیق درمورد رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر

با دانلود تحقیق در مورد رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد رفراكتومتر، پلامترو ساكاريمتر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:51 صفحه

قسمتی از فایل:

 رفراكتمترهاي آن- لاين(روي خط) در صنعت قند بسيرا كارساز هستند زيرا كنترل بريكس نمونه‌ها در زمان واقعي خود، در توليد بسيرا مهم مي‌باشد. شركت Atago co به زودي رفراكتومتر مدل PRM_85 مخصوص نصب در خط توليد را عرضه مي‌كند كه بسيرا كم در تحت تأثير عوامل محدود كننده خارجي قرار گرفته و كار خود را كه كنترل بريكس محصول در حال انتقال در خط تولدي است. در حد قال قبول، در محدوده‌هاي مورد عمل انجام مي‌دهد.اين دستگاه حتي بريكس نمونه‌هايي تا 100 درجه سانتي‌گراد رانيز اندازه‌گيري مي‌كند.

اين شركت همچني بريكس- مونيتور مدل CM 780 را عرضه كرده كه در خط توليد نصب و به طور مداوم مي تواند بريكس محصول در جريان را در گستره 0-78% اندازه گيري كند.

Bellingham+Stanley مشتركاً طراحي رفراكتومتر را در مدل RFM 300 به نحوي انجام داده‌اند، كه در آن اخذ اطلاعات GLP و كاليبره كردن آن به وسيله نرم افزار مربوط به ثبت اطلاعات حائز اهميت است.


9,000 تومان