7,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 34238
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1647

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن

دانلود تحقیق درمورد بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن

با دانلود تحقیق در مورد بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسی تطبیقی جرایم رایانه ای در حقوق ایران و ژاپن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

 5 مسأله تحقيق : (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق)

فناوري اطلاعات  ، روش کارکرد مردم ، سازمانها و دولتها را دگرگون کرده و امور اقتصادی و اجتماعی و همچنین روش اندیشیدن مردم را نیز تحول بخشيده است. آموزش ، بهداشت ، صنعت و نوآوری ، بازرگانی ،  بانکداری ، خدمات وهمچنین شيوه گذران زمان فراغت و سرگرمی نيزهمه تحت پیامدها و دگرگونيهاي این فناوري قرارگرفته اند . فناوري اطلاعات سبب افزایش پيشه هاي جدید و نوآوريهاي پیاپی گردیده و دگرگونيهاي شگرفي در روش زندگی پدید آورده است . نزدیکی روز افزون مردم دنیا به یکدیگر ، مبادله فرهنگها ، و ... نمونه هایی از این پیامدهاست .(شیرکوند ،1382)

پدیده جرم امروزه به یکی از مشکلات اساسی جوامع بشری تبدیل شده است و این امردست اندرکاران حقوق و جرم شناسان را به تکاپو وادار نمود تا به جستجوی جانشین های نظام کیفری بپردازند و راه حلی برای این معضل پیدا نمایند.آنچه امروزه جرم رایانه‏اى،جرم اینترنتى،جرم سایبر یا حتى جرم علیه‏ فناورى اطلاعات و ارتباطات نام گرفته است،در واقع همگام با رشد و تکامل‏ عصر حاضر توسعه یافته و هر روز جلوه‏هاى نوین و متنوع‏ترى از آن مشاهده می گردد. (طغری نگار، 1380)

فضاى تبادل اطلاعات،از چنان انعطاف‏پذیرى‏اى برخوردار است که تقریبا مى‏توان گفت در تمامى عرصه‏ها وارد شده و آنها را متحول کرده است.از طرف دیگر،قابلیت‏ها و امکاناتى که در اختیار نوع بشر قرار مى‏دهد،چنان‏ وسیع و گسترده است که روزبه‏روز بهره‏بردارى از آن وسیع‏تر مى‏شود و چهره‏هاى جدیدى به خود مى‏گیرد.

جرائم رایانه‏اى به عنوان جلوه‏اى نوین از بزهکارى،از کارکردهاى پیشگیرانهء مستقیم و غیرمستقیم ضمانت اجراهاى قهرآمیز مستثنى نیستند و به همین‏ خاطر،تمامى کشورها مى‏کوشند با تصویب قوانین کیفرى جدید یا اصلاح‏ قوانین جزایى خود،این طیف جدید از جرائم را نیز در قلمرو حقوق کیفرى‏ خود وارد کنند. (غفاری ، 1388)


7,000 تومان