6,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33162
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2357

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد تكنولوژي آموزشي

دانلود مقاله درمورد تكنولوژي آموزشي

0 2.4k
دانلود مقاله درمورد تكنولوژي آموزشي

با دانلود مقاله در مورد تكنولوژي آموزشي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تكنولوژي آموزشي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تكنولوژي آموزشي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تكنولوژي آموزشي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 علم محض چنانكه مي دانيم عبارت است از مطالعه طبيعت به خاطر نفس آن و تكنولوژي عبارت است از كاربرد علم براي ساختن مصنوعات و تنظيم فعاليت هاي انساني و بهره گيري عملي از يافته هاي علم به منظور بهبود زندگي و ارضاي آمال انساني. مثلاٌ تكنولوژي الكترونيك بمعناي آنست كه از دانشي كه از الكترون ها بدست آورده ايم براي ساختن وسايل انتقال صدا و تصوير (راديو و تلويزيون) با ضبط و پخش مجدد اصوات (دستگاه هاي ضبط صوت). با نگهداري و تجزيه و تحليل اطلاعات (كامپيوتر) و يا بالاخره در كنترل امور صنعتي و تجاري (ساختن وسايل و دستگاه هاي خودكار) عملاٌٍ استفاده كنيم.

تا عصر رنسانس تكنولوژي نفوذ چنداني در آموزش و پرورش نكرده بود در قرون ميانه و قبل از آن آموزش و پرورش تقريباٌ بطور كلي بوسيله گفتار زباني عرضه مي شد. استاد و يا تعلم از روي نسخه دست نوشته مي خواند و شاگرد گفته هاي او را مي نوشت و از بر مي كرد. كتابهاي چاپي وجود نداشت و نسخه هاي خطي كمياب بود. اختراع چاپ كه در اواسط قرن پانزدهم ميلادي اتفاق افتاد اين وضع را تغيير داد و يك قرن بعد كتاب بصورت وسيله اصلي آموزش و پرورش درآمد و تا كنون نيز اهميت خود را همچنان حفظ كرده است. اما در چند دهه اخير مربيان و دست اندركاران آموزش و پرورش در جستجوي امكانات تازه پرداخته است و سعي كرده اند كه راديو، تلويزيون، ويدئو، ماشين آموزش و كامپيوتر را به عنوان وسايل آموزشي بكار گيرند.


6,000 تومان