10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 33102
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1780

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

دانلود تحقیق درمورد بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

با دانلود تحقیق در مورد بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:69 صفحه

قسمتی از فایل:

 چکیده

تحقیقی که گزارش نهائی آن در صفحات بعدی ارائه شده است به منظور بررسی مشکلات قیمت گذاری در صنعت پرس سازی سفارشی برای دستیابی به مدلی مناسب جهت قیمت گذاری انجام شده است .

رقابت بر سر قیمت کالا و قیمت گذاری يکی از با اهمیت ترین مسائلی است که شرکتها با آن روبرو هستند . تصمیمات قیمت گذاری ممکن است تحت تاثیر عوامل داخلی مانند اهداف بازاریابی ، ترکیب عناصر بازاریابی ، اقلام بهای تمام شده و سود مورد انتظار ، و عوامل خارجی مانند قیمت محصولات رقبای تجاری ماهیت بازار ، تقاضا و یا سیاستهای ارگانهای دولتی قرار گیرد . این عوامل که اغلب آثار متقابل نیز بر یکدیگر دارند بر تصمیمات قیمت گذاری یک واحد تجاری تولیدی اثر می گذارند .

در این میان مدیران از میان روشهای مختلف که برای ، قیمت ذاری محصولات و خدمات وجود دارد عمدتاً از روش قیمت گذاری بر مبنای هزینه به اضافه چند درصد استفاده می نمایند که در آن بسیاری از عوامل فوق الذکر در نظر گرفته نشده اند . 


10,000 تومان