8,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 32848
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1720

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد آموزه ‏هايي از بهترين شركت‏هاي ناشناخته جهاني

دانلود مقاله درمورد آموزه ‏هايي از بهترين شركت‏هاي ناشناخته جهاني

0 1.7k
دانلود مقاله درمورد آموزه ‏هايي از بهترين شركت‏هاي ناشناخته جهاني

با دانلود مقاله در مورد آموزه ‏هايي از بهترين شركت‏هاي ناشناخته جهاني در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله آموزه ‏هايي از بهترين شركت‏هاي ناشناخته جهاني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله آموزه ‏هايي از بهترين شركت‏هاي ناشناخته جهاني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد آموزه ‏هايي از بهترين شركت‏هاي ناشناخته جهاني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

 چكيده

تفکر غالب براي تحليل چگونگي شکل‏گيري و محتواي استراتژي شرکتهاي کوچک و متوسط بر محور‏هايي استوار است که شکل‏گيري استراتژي ها را، حاصل انفعال و يا انباشت تدريجي تجربيات مديراني مي پندارند که غالبا مالک شرکتها نيز هستند.

آشکار شدن رهبران بزرگ جهاني در بازارهاي تخصصي کوچک،بازنگري در نگرشهاي مربوط به شرکتهاي کوچک و متوسط را ضروري ساخته است. شرکتهاي کوچک گمنامي وجود دارند که از مفروضات مديريت نوين پيروي نمي‏کنند و در عين حال رهبران پرمنفعت بازارهاي خويش هستند. آنان استراتژي هاي دگرگونه‏اي را به‏کار مي‏گيرند که مهمترين مشخصه آنها عدم انفعال در برابر محيط است.


مقدمه
در اقتصاد جهاني دانش‏محور،نقشي اساسي براي شرکتهاي کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است. رقابت‏پذيري آتي کشورها به توان توليد دانش و به‏کارگيري آن بستگي خواهد داشت.اكنون شرکتهاي کوچک و متوسط از جايگاه ويژه‏اي در عرصه توليد دانش و به کارگيري آن و افزايش توان رقابت‏پذيري کشورها برخوردار هستند. 


8,000 تومان