5,500 تومان
  • فروشنده : maghale

  • کد فایل : 30703
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1469

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق فاضلابهاي صنعتي

دانلود تحقیق فاضلابهاي صنعتي

0 1.5k
دانلود تحقیق فاضلابهاي صنعتي
  دانلود تحقیق فاضلابهاي صنعتي  تعداد 24صفحه  آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق فاضلابهاي صنعتي 
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 24صفحه
قسمتی از فایل
دریافت

تمام فاضلابهاي صنعتي به نحوي بر محیط زیست اثر مي گذارند، هنگاميكه در نتيجه اين تاثير ديگر نتوان محيط زيست را به منظور بهترین  بنزين كاربرد آن مورد استفاده قرار داد،. مي گويند آلودگي بوجود آمده است.

تفاوتهاي زيادي چه از نظر كمي و چه از نظر كيفي بين فاضلابهاي صنعتي و فاضلاب شهري وجود دارد از جمله اينكه ميزان آلودگي فاضلابهاي صنعتي مي تواند از مقادير بسيار كم تا بيش از دهها هزار ميلي گرم در ليتر باشند. كيفيت فاضلاب صنعتي از نظر زماني نيز داراي تفاوتهايي است و در هر دوره بهره برداري دچار تغيیراتی مي گردد. پس مي توان گفت يكي از مهمترين عوامل آلودگي هاي زيست محيطي تخليه فاضلابهاي صنعتي به محيط زيست است، متاسفانه امروزه به دليل گسترش صنايع و بكارگيري ساليانه هزاران تركيب شيميايي جديد در صنايع و ورود قسمتي از آن تركيبات از طريق تخليه فاضلابها، به محيط زيست، برپيچيدگي مسايل آلودگي افزوده شده و مبارزه با آن را دشوار تر كرده است. يكي از صنايعي كه توليد و تخليه فاضلاب آن مشكلاتي را از نظر آلودگي محيط زيست در كشور ها بوجود آورده فاضلاب صنايع لبني هستند.


5,500 تومان