3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30654
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1594

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاثير فناوري اطلاعات بر جامعه آموزش

دانلود تحقیق درمورد تاثير فناوري اطلاعات بر جامعه آموزش

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تاثير فناوري اطلاعات بر جامعه آموزش

با دانلود تحقیق در مورد تاثير فناوري اطلاعات بر جامعه آموزش در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاثير فناوري اطلاعات بر جامعه آموزش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاثير فناوري اطلاعات بر جامعه آموزش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاثير فناوري اطلاعات بر جامعه آموزش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 فناوري اطلاعات بر وجوه مختلف يك جامعه تاثير خواهد گذاشت آموزش و روشهاي يادگيري نيز دستخوش تغييراتي خواهند شد.

 

آموزش چيست؟

آموزش تجربه‌اي مبتني بر يادگيري است كه به منظور ايجاد تغييرات نسبتاً ماندگار در انسان صورت مي‌پذيرد. آموزش مي‌تواند موجب تغيير مهارتها، دانش، بينش و رفتار اجتماعي گشته و از روشهايي چون ارائه سخنراني، برگزاري سمينار،  شبيه‌سازي، دوره‌هاي آموزشي و غيره انجام پذيرد در آموزش، فراگيران با تفكر هوشمند و خلاق، بايد ساختارهاي فكري خود را اصلاح و در صورت ضرورت تعويض كنند. آموزش بايد شامل ايجاد يك جو عدم تعادل گردد تا فراگيران بتوانند فرايندهاي فكري خود را بازنگري، تعويض و اصلاح‌ كرده و يا دوباره آن را بسازند.

 

نياز به آموزش

 

دلايل نياز انسان به آموزش مختلف است اين دلايل مي‌تواند شامل موارد ذيل باشد:

الف- بالقوه بودن انسان

انسان موجودي است كه بالقوه به دنيا مي‌آيد. او كمال طلبي است كه به دنبال كمال واقعي خويش مي‌گردد و به جز استفاده از روشهاي آموزشي نمي‌تواند به كمال خويش دست يابد.

ب-  حقيقت طلبي انسان

انسان موجودي حقيقت طلب است كه مي‌خواهد بداند، كشف كند ودانش خود را گسترش دهد .

ج- اجتماعي بودن انسان

انسان موجودي است اجتماعي كه بسياري از نيازهاي او در اجتماع بر آورده مي‌گردد و زندگي مشترك مستلزم روابط بين افراد ومنابع مشترك است پس براي داشتن يك ارتباط خوب و يك جامعه مناسب روابط حاكم بر آن اجتماع بايد شناخته و بكار گرفته شود.

از طرفي رشد و توسعه نيازمنديهاي انسان و گسترش جوامع بشري موجب خلق مشاغل و مهارتهاي متنوع و پيچيده شده است. چنين شرايطي بيانگر ضرورت و اهميت آموزش انسان بعنوان ركن اصلي جوامع بشري است. بشر براي زندگي خود ضروري است تا اطلاعات مورد نياز را در زمينه‌هاي مختلف اعم از موضوعات عمومي چون آداب و رسوم اجتماعي و قواعد حقوقي تا مهارتها و تخصص‌هاي شغلي فرا گيرد. در واقع آموزش به عنوان شرط اساسي توسعه اقتصادي شناخته شده است. و عاملي كليدي براي رشد فردي و سرچشمه اصلي سعادت بشري و رفاه اجتماعي به شمار مي‌آيد.

 


3,000 تومان