5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30609
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1653

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌

دانلود مقاله مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌

0 1.7k
دانلود مقاله مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌

با دانلود مقاله در مورد مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌ در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:33 صفحه

قسمتی از فایل:

 مديريت‌ و برنامه‌ ريزي‌ در روابط‌ عمومي‌

 مقدمه‌

 روابط‌ عمومي‌ يكي‌ از مهمترين و اساسي‌ترين‌ بخشهاي‌ هر سازمان‌ است‌. واحدي‌ كه‌ پل‌ ارتباطي‌ ميان‌ مدير با كاركنان‌ سازمان‌ مربوطه‌ با مراجعين‌ و بالعكس‌ مي‌باشد.

 مديران‌ موفق‌ درصنعت‌ و بازرگاني‌ امروز به‌ روابط‌ عمومي‌ سازمان‌ خود اهميت‌ ويژه‌اي‌ مي‌ دهند.آنان‌ در جستجوي‌ برتري‌ خلاقيت‌ و ابتكار عمل‌ هستند و كارشناسان‌ ورزيده‌ و مبتكرروابط‌ عمومي‌ را به‌ كار مي‌گيرند تا ازكنش‌ها و واكنش‌هاي‌ جامعه‌ پيرامون‌ خود آگاهي‌ يابند انتقادات‌ را بشنوند و به‌ اصلاح‌ رفتارو توليد خود بپردازند و مزيت‌ هاوبرتري‌هاي‌ توليد و يا محصول‌ خود را به‌ گوش‌ جهانيان‌ برسانند و به‌ آنها بقبولاند كه‌ به‌ افكار عقايد سليقه‌ها و احساساتشان‌ احترام‌ مي‌گذارند.

 رهبران‌ هشيار سازمان‌ها امروزه‌ اين‌ را بديهي‌ مي‌ دانند كه‌ پايبندي‌ به‌ اصول‌ روابط‌ عمومي‌ تنها راه‌ ممكن‌ براي‌ بقاي‌ نظام‌ آن‌ هاست‌ و هر چيزي‌ غير اين‌، كهنه‌، قديمي‌ و از ميان‌ رفتني‌ است‌.

 يك‌ مدير به‌ ويژه‌ در سطح‌ عالي‌ سازمان‌ نياز به‌ شناخت‌ مخاطبان‌ سازمان‌ و رقبااز يك‌ طرف‌ و مجموعه‌ امكانات‌ انساني‌ و مادي‌ خود از طرف‌ ديگر دارد.


5,000 تومان