5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30535
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1674

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برنامه ريزي

دانلود تحقیق درمورد برنامه ريزي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد برنامه ريزي

با دانلود تحقیق در مورد برنامه ريزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برنامه ريزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برنامه ريزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برنامه ريزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:46 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

هنگامي كه آدمي در مسير رشد عقلاني خود به ضرورت برنامه ريزي[1] در زندگي خويش پي برد آن را در نظامهاي اجتماعي به عنوان ابزاري در خدمت مديريت و رهبري  مورد توجه قرار داد و امروز مي بينيم كه ساختار وجودي سازمانها آن سان پيچيده گشته اند ، كه بدون برنامه ريزي هاي دقيق نمي‌توانند به حيات خود تداوم بخشند . اساس برنامه ريزي ، بر آگاهي از فرصتها و تهديدهاي آتي و چگونگي استفاده از فرصتها و مبارزه با تهديدها قرار دارد.


فلسفه برنامه ريزي

فلسفه برنامه ريزي به عنوان يك نگرش و يك راه زندگي كه متضمن تعهد به عمل بر مبناي انديشه ، تفكر آينده نگر و عزم راسخ به برنامه ريزي منظم و مداوم مي باشد ، بخش انفكاك ناپذير مديريت است .



1-     برنامه ريزي در برابر واژه انگلبيسي PLANING به كار رفته است . در كتب مديريت دو واژه programming و planning اغلب به جاي يكديگر به كار رفته اند . بعضي از صاحبنظران مديريت نظير جانسون از اصطلاح steategic planning براي برنامه بلند مدت و از medium-rang programming بري برنامه ريزي  ميان مدت استفاده كرده اند براي اطلاع بيشتر ر. ك

Richard A. Johnson and Other . The theory and manaangement of systems> 3 th edition.( new york :mcgraw – hill book co. 1973 ).p.62


5,000 تومان