5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 30310
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1819

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله معماري ‏سيستم‏ توزيعي مديريت‏ اطلاعات‏ بيمارستاني

دانلود مقاله معماري ‏سيستم‏ توزيعي مديريت‏ اطلاعات‏ بيمارستاني

0 1.8k
دانلود مقاله معماري ‏سيستم‏ توزيعي مديريت‏ اطلاعات‏ بيمارستاني

با دانلود مقاله در مورد معماري ‏سيستم‏ توزيعي مديريت‏ اطلاعات‏ بيمارستاني در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله معماري ‏سيستم‏ توزيعي مديريت‏ اطلاعات‏ بيمارستاني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله معماري ‏سيستم‏ توزيعي مديريت‏ اطلاعات‏ بيمارستاني ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد معماري ‏سيستم‏ توزيعي مديريت‏ اطلاعات‏ بيمارستاني

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:29 صفحه

قسمتی از فایل:

  

 چكيده

  پيشرفت علم پزشكي و در كنارآن پيشرفت علم اطلاع رساني و علم كامپيوتر در سالهاي گذشته ، تحولات اساسي را در سيستمهاي مديريت بيمارستاني بوجودآورده است . سيستمهاي كامپيوتري در سيستمهاي مديريت بيمارستاني رخنه كرده و در بيمارستانها از سيستمهاي كامپيوتري اطلاعات پزشكي بهره برداري مي‏شود .حركتهاي مختلفي در اين راستا صورت گرفته است و سيستمهاي متنوعي ايجاد شده است . در ايجاد اين سيستمها از روشهاي مختلفي بهره‏برداري شده . به هرحال تمامي اين سيستمها به هر گونه كه ايجاد شده باشند ، بايد شرايط خاصي را در بر بگيرند و مواردي را رعايت نمايند . در غير اينصورت سيستمها كارائي مناسبي در بهبود عمليات سيستم مديريت بيمارستان نخواهند داشت . در اين مقاله پس از بحثي مختصر پيرامون چنين سيستمهائي ، خصوصياتي را كه اين سيسستمها بايد داشته باشند مورد بحث قرار مي‏دهيم و پس ازآن طرح يك سيستم پيشنهادي و اجزاءآن مطرح شده و مورد بررسي قرار مي‏گيرد .

 

 


  1- مقدمه‏اي بر سيستم‏هاي اطلاعات بيمارستاني

 

  پيشرفت علوم پزشكي و رشد انفجارگونه تكنولوژي‏در جهان ، در دو قرن اخير، منجر به پيچيدگي روابط و عمليات پزشكي گرديده است وباافزايش اين پيچيدگي نياز به علمي احساس مي‏گردد تا بتواند اين پيچيدگي را كنترل نمايد و هدايت عمليات‏را در اين ميان بدست گيرد .شالوده علم پزشكي امروز بر اطلاعات بناشده است زيرا اين اطلاعات‏است كه مشخص ميكند يك فراروند در عمليات پزشكي به چه صورت انجام شده و اين اطلاعات است‏كه‏بايد مورد تجزيه و تحليل قرار گيرد تا بتوان‏براساس آن تصميم‏گيري بعدي را مشخص و برنامه ريزي نمود . اما هرچه پيچيدگي عمليات و قوانين بيشتر مي‏شود و حجم اطلاعات با سرعت سرسام‏آوري بالا مي‏رود علم پزشكي به عنوان يك مكانيزم منفرد از همگامي بارشد تكنولوژي در ميماند . قبل ازآنكه يك پزشك 

5,000 تومان