5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29658
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2201

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ماشين آلات تزريق

دانلود تحقیق درمورد ماشين آلات تزريق

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد ماشين آلات تزريق

با دانلود تحقیق در مورد ماشين آلات تزريق در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ماشين آلات تزريق را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ماشين آلات تزريق ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ماشين آلات تزريق

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:31 صفحه

قسمتی از فایل:

 قالب لوله اي

اگر توليد لوله يا پروفيل هاي توخالي مورد نظر باشد، يك عدد ميل مغزي متناسب با پروفيل در داخل قالب قرار داده مي شود (شكل 1) در اينجا ميل مغزي خطوط داخلي پروفيل توخالي و قسمت دهانه خطوط خارجي را شكل مي دهد. هر دو قطعه با هم تحت نام نازل مشخص و مجراي خروجي مورد نياز را ايجاد مي كنند.

 

شكل 1

ميل مغزي از طريق نگهدارنده ميل مغزي با پوسته و دهانه مرتبط است. متناسب با نوع مواد از نگهدارنده پل مانند ميل مغزي و يانگهدارنده صفحه مشبك ميل مغزي استفاده مي شود (شكل 2 و شكل 3). در هر دو نگهدارنده مواد خروجي از اسكترودر به تعداد كم يا زياد دسته هاي مواد تقسيم مي شوند كه بعدا بايد به يكديكر جوش خورده و يك دسته همگن را ايجاد كنند. عمل فوق وظيفه قسمت انتهايي قالب است. باانتخاب يك سطح مقطع معين فشاري در مواد ايجاد مي شود كه هم جوشي هر كي از دسته ها را امكان پذير مي سازد. بخشي از تنش هاي برشي موجود در ناحيه ركابي انتهايي خنثي مي شود.


5,000 تومان