3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29616
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2017

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله شهر مجازي

دانلود مقاله شهر مجازي

0 2k
دانلود مقاله شهر مجازي

با دانلود مقاله در مورد شهر مجازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله شهر مجازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله شهر مجازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد شهر مجازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 هدف من در این مقاله رسیدن به پاسخ سوالات ذیل است

آیا بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در اقتصاد شرکت های تبلیغ کننده موثر است و از چه طریقی می توان این تاثیر را افزایش داد ؟چقدر تبلیغات اینترنتی منجر به جذب کاربران به سمت اینترنت می شود؟چقدر بازاریابی اینترنتی منجر به خرید کاربران می گردد؟

بازاریابی اینترنتی دارای مزایای بسیاری است که نمی توان از آن صرف نظر کرد به همین دلیل این پدیده نیز هم چون هر پدیده ی تکنولوژیک دیگری باید به تدریج و با فرهنگ سازی مفید در کشورمان مورد استفاده قرار گیرد وجای خویش را در مراکز و سازمان های مختلف( چه تجاری و چه غیر تجاری) باز کند و قدم به قدم این نوع جدید بازاریابی در کشور نهادینه گردد. به طور قطع با فراگیری فرهنگ جدید بازاریابی در ایران و رفع موانع و مشکلاتی که ممکن است در این مسیر متوجه آن باشد مسئولین امر با اطمینان و اعتماد بیشتری در این زمینه سرمایه گذاری خواهند کرد.

مقدمه

هر روز صبح از خواب بلند می شوید، لباس هایتان را می پوشید، از خانه بیرون می روید، نه تنها ده ها بلکه گاهی صدها مغازه و فروشگاه را زیر پا می گذارید، در نهایت کالایی که خریده اید باب میلتان نیست یا پس از این که آن را خریدید متوجه می شوید مغازه بعدی نوع بهتری از آن کالا را با قیمت ارزان تر می فروشد...اما پس از مطالعه نوشته زیر به این نتیجه خواهید رسید که در حال حاضر تنها کافی است از خواب بلند شوید و یک کلیک کنید تا تمام این دردسرها به پایان برسد  اينترنت مي تواند اطلاعات موردنياز مشتري را به صورت همزمان و به محض درخواست، به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته، دردسترس او قرار دهد و اين به معني تعامل بيشتر، خدمات بهتــر و پاسخگويي سريع تر به مشتري است. روشهاي برقراري ارتباطات در اينترنت متفاوت بوده و از پست الكترونيكي و گروههاي خبري تا اتاقهاي گفتگو و غيره را شامل مي شود. اين روشها به بازاريابان امكان مي دهند تا از نيازهاي درحال تغيير مشتريان باخبر بوده و استراتژي هاي بازاريابي خود را با اين تغييرات تطبيق دهند .

مفاهیم کلیدی: بازاریابی به طور کلی بازاریابی را می توان فرایند تعیین و تامین نیاز مشتری دانست. به عقیده ی سفیدی (1383) یکی از کامل ترین تعاریف بازاریابی مربوط به « کاتلر » یکی از مدر سان بازاریابی و نویسنده کتاب «مدیریت بازاریابی » است.

وی بازاریابی را این گونه تعریف می کند: «انتخاب بازارهای دلخواه مورد نظر، طراحی کالاهای مورد نظر مشتری با هدف تولید انبوه با کیفیت مناسب برای جلب رضایت مشتری و در نهایت رساندن شرکت به اهداف مورد نظر ».


3,000 تومان