3,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29443
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2258

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله هاميوپاتي درمان جسم و روان بيمار

دانلود مقاله هاميوپاتي درمان جسم و روان بيمار

0 2.3k
دانلود مقاله هاميوپاتي درمان جسم و روان بيمار

با دانلود مقاله در مورد هاميوپاتي درمان جسم و روان بيمار در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله هاميوپاتي درمان جسم و روان بيمار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله هاميوپاتي درمان جسم و روان بيمار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد هاميوپاتي درمان جسم و روان بيمار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

 نگاه کل‌نگر: طبق اين ديدگاه بيماري به هيچ وجه يک امر موضعي نيست و مربوط به تماميت وجود فرد است.

 

يعني براي مثال اگر فردي دچار زخم معده شده باشد، مشکل تنها مربوط به معده او نيست بلکه تمام وجود وي (ذهن و جسم) مختل شده است که يکي از علائم آن اختلال زخم معده است.

 

با توجه به ديدگاه کل‌نگرانه، براي تشخيص دارو بايد تماميت فرد و علائم مختلف جسمي و ذهني وي بررسي شود و سپس دارويي که کليت علائم وي را پوشش مي‌دهد تجويز گردد.يعني مثلا يبوست وسردرد وافسردگي به عنوان يک اختلال کلي در نظر گرفته شده وبراي همه اين علائم يک دارو تجويز ميشود. در حقيقت آنچه که باعث بروز علائم بيماري است، اختلال در نيرويي است که تمام وجود فرد را هدايت و کنترل مي‌کند و باعث يکپارچگي اعضاء مختلف ميشود  و با تصحيح اختلال آن تمام علائم بيماري  از بين مي‌روند. بنابراين در هوميوپاتي «تخصص» مفهومي ندارد و يک هوميوپات حاذق قادر است انواع و اقسام بيماري‌هاي ذهني و جسمي را درمان نمايد، چرا که او قادر به تصحيح اختلال نيروي حياتي يعني سرچشمه علائم بيماري گوناگون است.

3,000 تومان