5,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29362
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 2414
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فلاش و طراحي در آن

دانلود تحقیق درمورد فلاش و طراحي در آن

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد فلاش و طراحي در آن

با دانلود تحقیق در مورد فلاش و طراحي در آن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فلاش و طراحي در آن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فلاش و طراحي در آن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فلاش و طراحي در آن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

 

مقدمه

با استفاده از ابزارهاي طراحي فلاش ، بوسيله يكسري خطوط و رنگ هاي يكنواخت و ساده اجسام و شكلهاي ابتدايي را ترسيم مي نماييد . در فرهنگ لغت شناسي فلاش به اين خطوط ، Stroke و به اجسام توپر Fill گفته مي شود .

فلاش همچنين به شما اجازه مي دهد كه طرح ها و شكل هاي رسم شده توسط ساير برنامه گرافيكي از جمله Free Hand و Adobe  illustrator را براحتي به فلاش وارد كرده و در ايجاد انيميشن و فيلم خود از آنها ، استفاده نماييد (به فصل 7 مراجعه كنيد) .

براي اولين بار در فلاش 5 ، ابزار طراحي منحني هاي Bezier از طريق استفاده از ابزار قلم ، ارائه شده است . ابزار جديد قلم ، مشابه ابزار Bezier در ساير برنامه هاي گرافيكي عمل مي نمايد . براي افرادي كه با ابزار Bezier آشنايي نداشته و مي خواهند آزادانه و بصورت دستي طراحي نمايند ، فلاش كماكان ابزار معمولي طراحي را به همراه دستيارهاي1 مختلف ارائه داده است . بعنوان مثال اين دستيارها در فلاش مي توانند يك خط راست رسم شده كه داراي اندكي پستي و بلندي است را به يك خط كاملاً راست تبديل نموده و يا با تصحيح و نرم كردن انحناها باعث شوند كه منحني هاي رسم شده زيباتر بنظر برسند .



1 دستيارها در فلاش در واقع يك سري وسايل كمكي و ابزارهاي فرعي خاصي هستند كه بعد از انتخاب ابزارهاي مختلف به شما ترسيم ساده تر اشياء و يا تغيير شكل هاي موجود به طرق مختلف كمك مي نمايند . در جاهاي مختلف از آنها تحت عناوين تغيير دهنده هاي ويژگي هاي اجسام نيز ياد شده است . 


5,000 تومان