4,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 29175
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1989

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله گزيده اي از دستور العملهاي آموزش عمومي

دانلود مقاله گزيده اي از دستور العملهاي آموزش عمومي

0 2k
دانلود مقاله گزيده اي از دستور العملهاي آموزش عمومي

با دانلود مقاله در مورد گزيده اي از دستور العملهاي آموزش عمومي در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله گزيده اي از دستور العملهاي آموزش عمومي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله گزيده اي از دستور العملهاي آموزش عمومي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد گزيده اي از دستور العملهاي آموزش عمومي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 مقدمه :

در راستاي تحقق فرمان تاريخي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني ( ره ) در خصوص رسيدگي ويژه به امور تحصيلي فرزندان شاهد و ايثارگر و با عنايت به اهداف و سياستهاي بنياد شهيد و امور ايثار گران فعاليت هايي را جهت ايجاد انگيزه و تقويت روحيه تلاش و ارتقاء سطح آموزشي اين عزيزان طراحي و اجرا مي نمايد اميد است با ارائه خدمات و تسهيلات مورد نظر شاهد موفقيت و بهورزي تان درسالهاي آتي باشيم .

انشاء الله

 

 

 

1- سرانه تحصيلي يا شهريه :

در هر سال تحصيلي مبلغي به صورت سرانه تحت عنوان شهريه براي مدارس شاهد وغير شاهد تعيين مي گردد كه در مدارس شاهد جهت پرداخت هزينه هاي كلاسهاي مكمل ( اضافي ) فعاليت هاي پرورشي و ساير هزينه ها و در طرح پراكنده جهت پرداخت هزينه كلاسهاي تقويتي و جبراني و ... هزينه مي گردد ؛ سرانه در مدارس شاهد به حساب مدرسه و در طرح پراكنده به حساب ستاد اجرايي آموزش و پرورش منطقه واريز مي گردد : 


4,000 تومان